Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Ogos 28, 2012

Siapa Semenanjung ANTI Sarawak? ..siasat siapa pemilik laman ini di FB !

 Nyata semakin banyak laman-laman ANTI-Sarawak di facebook, kononnya orang-orang Semenanjung Malaysia amat membenci orang-orang Sarawak sehingga wujudnya perkara seperti ini.
Perkara seperti ini memang sangat tidak wajar malah mereka yang tidak bertanggungjawab mewujudkan laman-laman seumpama ini di Facebook patut sedar jika ada sekalipun pertelingkahan kecil maka tak perlulah melibatkan pihak lain, oleh itu diharapkan agar pihak berkuasa, KDN, SKMM, PDRM melakukan siasatan segera berkenaan kewujudan laman-laman seperti di internet.

Jika tidak ditangani dengan segera adalah tidak mustahil ianya akan mendatangkan masalah yang tidak terduga terhadap perpaduan bangsa dan juga perpaduan nasional di Malaysia. Negara kita kini telah mencapai usia separuh abad terbentuk menjadi sebauah negara berdaulat yang dikenali sebagai Persekutuan Malaysia tetapi kenapa masih ada lagi saki-baki golongan perosak keamanan yang terlepas bebas menghasut orang ramai ke arah kemusnahan?

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..ADE PUAK2 YG SENGAJE NK CETUSKAN PERBALAHAN SESAMA RAKYAT BROO..BIASENYE PEMBANGKANG YG BIKIN KEJE NI..HARKKK PTUIHH KEHKEHKEHKEH

Prince Righty 1 berkata...

paloi nar keja... xda keja lain...

ZHAMMANNOSE berkata...

KALAU X ADA SARAWAK NI YANG KAYAKAN SEMENANJUNG TU DENGAN HASIL MINYAK KLCC PUTRAJAYA TERJADI DENGAN SENDIRI KE?X YAH LAH NAK CAKAP PELIK2 TTG SARAWAK...KO INGAT SEMENANJUNG TU HEBAT SANGAT KE WEI?DARI UTARA HINGGA KE SELATAN SEMENANJUNG AKU DAH LAWAT...SEMUANYA MISKIN PAPA KEDANA,PENGOTOR YANG AMAT SGT...INGAT YE MALAYSIA TERBENTUK KERANA SARAWAK OK...KALAU SARAWAK X JOIN SEMENAJUNG TU NAK BENTUK KAN MALAYSIA ADA KE KLCC,PUTRAJAYA,KLIA TU?INGAT LAH WEI SARAWAK NEGERI TERKAYA DI MALAYSIA...SEMENANJUNG ADA?X ADA KAN...HARAP CAKAP JE LEBIH TAPI SEMUA NYA HARAP KAN SARAWAK,SABAH DAN LABUAN YANG BAGI ....SEDARLAH YE WAHAI WARGA SEMENANJUNG YE....

tobeng berkata...

Ini kerja orang2 bodoh dan puak2 yang sengaja nak memecah-belahkan negara.Sepatutnya SKMM kena ambil tindakan tegas,jangan dibiarkan anasir2 jahat ini sesuka-hati nak menjahanamkan negara.

Tak payahlah kita jadi macam budak2 mudah sangat termakan provokasi murahan macam ni(bukan sdr hilbert).Kalau nak bertekak siapa lebih bagus,siapa lebih kaya,siapa lebih penting sampai mati pun tak abis.Perangai suka membanding2kan ini biasanya perangai indon.

Arkib Blog