Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Februari 16, 2012

Israel: sebelum Anwar, Nik Aziz dulu yang akan tarik balik desakan !!!

Jangan terlalu percaya dengan kata dua serta desakan yang dibuat oleh Datuk Nik Aziz terhadap Anwar Ibrahim berhubung kenyataannya yang menyokong keselamatan Israel baru-baru ini.

Datuk Nik Aziz memang sudah terkenal dengan sikapnya yang cepat menukar pendirian terhadap sesuatu perkara semudah memandu kereta Mercedes Benz sambil membuat pusingan 'U' maka begitulah mudahnya Datuk Nik Aziz membelokkan kenyataannya.

Anwar Ibrahim telah diberi kata oleh Datuk Nik Aziz, tarik balik kenyataan berhubung Israel yang disiarkan dalam Wall Street Journal (WSJ) jika benar beliau ada berkata akan menjamin keselamatan Israel atau jika beliau difitnah berkaitan isu berkenaan, Datuk Nik Aziz mendesak agar Anwar Ibrahim menyaman WSJ.

Tetapi apakata Datuk Nik Aziz sebaik saja selesai mengadakan pertemuan dengan Anwar Ibrahim kelak ? Apakah selepas mendengar sendiri penjelasan putarbelit Anwar Ibrahim mengenai isu tersebut akan membuat Datuk Nik Aziz berubah hati lantas menarik balik kata dua atau desakan yang beliau ke atas Anwar Ibrahim ?

Dan memang tidak boleh lari dari mengaitkan UMNO serta Barisan Nasional, Datuk Nik Aziz akan bermati-matian menyalahkan UMNO dan BN sebagai bertanggungjawab menyiarkan kenyataan Anwar Ibrahim di dalam Wall Street Journal lalu akan disambut dengan ghairah pula oleh para penyokong Pakatan Haram Pembangkang.

Tiada ulasan:

Arkib Blog