Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Disember 20, 2011

Video budak gay PKR angkat bendera putih., syabas sdra Roslan Mokhtar !!!



Patut sangatpun Adam Adli diperlakukan sedemikian kerana beliau terus angkuh untuk tidak memohon maaf kepada PM Datuk Seri Mohd Najib juga kepada orang UMNO dan rakyat Malaysia seluruhnya di atas perbuatan keji beliau yang sungguh kurang ajar dan tidak bertamadun apabila sanggup menurunkan bendera yang memapar potret wajah Presiden UMNO ke-7 itu di bangunan PWTC beberapa hari yang lepas.

Seluruh rakyat dalam mana-mana negara harus menghormati pemimpin mereka walaupun pada dasarnya antara mereka tidak sealiran dalam perkara-perkara yang tertentu atau berbeza dari segi pandangan politik mahupun pendapat peribadi tetapi perbuatan hina seperti yang telah dilakukan oleh Adam Adli memang tidak boleh diterima sekali dalam masyarakat kita yang majmuk seperti di Malaysia.

Sebagai anak orang Melayu, Adam Adli perlu menunjukkan sikap bertamadun serta tahu berbudi bahasa dan bukannya menunjukkan kelakuan yang begitu kurang ajar kepada generasi dari kaum lain dalam negara ini. Saya pasti ramai dikalangan rakyat bukan Melayu di negara ini yang turut merasa sangat marah dengan perbuatan biadap Adam Adli yang tergamak menghina bendera gambar Datuk Seri Najib dan menggantikannya dengan bendera yang tidak sepatutmnya.

Apa-apapun, saya ucapkan setinggi-tinggi ucapan syabas kepada saudara Roslan Mokhtar kerana anda berani bertindak untuk mengajar Adam Adli yang tidak matang dan sungguh kurang ajar itu!! Syabas bro!!!

7 ulasan:

C L J berkata...

JELAS BUDAK BIADAP INI TIDAK LAYAK MENJADI PENDIDIK ANAK BANGSA KELAK. HARAP HARAP UPSI PUN FAHAMLAH.

hangkedee berkata...

Sayang beliu bukan Nama khairi jamaludin ketua pemudi msia.

Shah berkata...

Budak ini tak lama hidup. Kena belasah nanti. Kurang ajar sungguh

FoN berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
FoN berkata...

Ceh... kata sanggup berkorban demi perjuangan, baru kena jergah dah cam podan tua...mencicit menyorok belakang kawan.

FoN berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hilbert berkata...

harap pihak kementerian serta pihak UPSI ambil tindakan tegas ataupun memecat Datuk Siafuddin juga Adam Adli..beri pengajaran kepada mereka..

Arkib Blog