Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Ogos 09, 2011

Liwat II: Adakah selepas ini permohonan utk menemubual Yesus pula?

Yohanes 6:70 Jawab Yesus kepada mereka: "Bukankah Aku sendiri yang yang telah memilih kamu yang dua belas ini? Namun seorang diantaramu adalah iblis."

Yohanes 13:21 Setelah Yesus berkata demikian Ia sangat terharu, lalu bersaksi: "Aku berkata kepadamu, sesungguhnya seorang diantara kamu akan menyerahkan Aku."

Yohanes 13:38 Jawab Yesus: "Nyawamu akan kau berikan bagiKu? Sesungguhnya Aku berkata kepadamu: Sebelum ayam berkokok, engkau telah menyangkal Aku tiga kali."

Yohanes 18:17 Maka kata hamba perempuan penjaga pintu kepada Petrus: "Bukankah engkau juga murid orang itu?" Jawab Petrus: "Bukan!"

Yohanes 18:25-27 'Simon Petrus masih berdiri berdiang. Kata orang-orang di situ kepadanya: "Bukankah engkau juga seorang muridNya?" 26 'Ia menyangkalnya, katanya: "Bukan." Kata seorang hamba Imam Besar, seorang keluarga dari hamba yang telinganya dipotong Petrus: "Bukankah engkau kulihat di taman itu bersama dengan Dia?" 27 'Maka Petrus menyangkalnya pula dan ketika itu berkokoklah ayam.

 Berdepan dengan kes liwat ke-2 Anwar Ibrahim ini seolah-olah sistem undang-undang negara ini sedang menghampiri hukum-hukum rimba apabila ternyata pihak yang kuat terus berkuasa menentukan halatuju perbicaraan manakala yang lemah seakan-akan terus tertindas serta seperti terhakis haknya dalam menegakkan keadilan dalam kadar yang segera.

Setelah banyak kali permohonan serta karenah Anwar Ibrahim dituruti dan banyak diantaranya telahpun dipenuhi oleh pihak Mahkamah termasuklah permohonan terbaru beliau untuk iaitu untuk menemubual Perdana Menteri dan Isteri berhubung dengan kes liwat yang sedang beliau hadapi waktu ini secara jelas telah memberi layanan yang sangat luarbiasa mahkamah kepada pihak tertuduh sedangkan dalam masa yang sama pihak mangsa yang menuntut pembelaan terus menderita dengan tempoh masa prosiding yang panjang kerana sudah berpuluh-puluh kali ditangguhkan.

Kini, sesudah pihak Anwar Ibrahim berjaya mengheret Perdana Menteri Datuk Seri Najib serta Isteri beliau dan beberapa individu yang lain ke dalam perbicaraan peringkat pembelaan, jadi apakah akan ada lagi helah lain bagi pihak tertuduh bertujuan untuk melengah-lengahkan perbicaraan? Siapakah lagi selepas ini yang akan mereka kemukakan untuk dijadikan sebagai saksi? Yesus Kristus? Kalau begitu, hingga akhir zamanlah kes ini takkan selesai sebab Yesus hanya akan turun ke bumi bagi menandakan bahawa kejadian kiamat telahpun semakin hampir berlaku...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO...ANUWAR AKAN INTERBIU SESAPE JUGAK WAIMA SETAN SEKALI PUN UTK MINTAK NYAWE KEHKEHKEH

Razif AR Al-Marbawi berkata...

barangkali Anwar akan heret Tuhan pula ke dalam kes nya.. hahaha

hilbert berkata...

Salam bro Jeff,
kebiasaannya begitulah.. kalau katak ada pun akan di interview dia hehe

Hndsmguy..T/kasih..

aL-MaRBaWi, tentu agaknya hehe..

Arkib Blog