Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Ogos 15, 2011

Hanya iblis & syaitan yg rasa terganggu dgn suara Azan dan Ayat-ayat Suci Al Quran

Nampaknya DAP telah menempah kejayaan yang gemilang apabila akhirnya berjaya mengDAPkan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat dari hujung rambut di atas kepala sehinggalah ke hujung kuku di jari kaki.

Dengan hanya sekali persetujuan daripada Datuk Nik Aziz Nik Mat yang membenarkan tindakan DAP Pulau Pinang melarang umat Islam membaca Ayat-ayat Suci Al Quran sebelum Subuh serta laungan Azan melalui alat pembesar suara, maka bermakna telah lengkaplah sudah perjanjian Syaitan yang pernah dimaterai di antara PAS dengan DAP satu ketika dulu.

Alasan Datuk Nik Aziz sebab mengapa beliau bersetuju dengan langkah yang di ambil oleh kerajaan Pulau Pinang itu adalah kerana amalan umat Islam yang melaungkan Azan serta membaca Ayat-ayat Suci Al Quran sebelum di bulan Ramadhan hanya akan mengganggu tidurnya dan juga tidur orang-orang DAP.

Bermakna kalau begitu, sahlah sudah Datuk Nik Aziz Nik Mat telah kerasukan syaitan DAP sebab setakat yang kita semua tahu hanya iblis dan syaitan saja yang akan menggelupur kepanasan apabila mereka terdengar suara Azan berkemundang atau apabila mereka terdengar Ayat-ayat Suci daripada Al Quran di baca.

Untuk menghalau sebarang gangguan oleh makhluk-makhluk halus daripada mereka yang dirasuk atau dari tempat-tempat yang dipercayai berpenunggu, biasanya para pengamal perubatan tradisional akan menggunakan Ayat-ayat tertentu dari dalam kitab Suci Al Quran bagi tujuan tersebut dan sudah tentu iblis serta syaitan rasa tidak selesa dan akan rasa terganggu dengan semua itu, kalau tidak memberontak maka iblis dan juga syaitan akan lari bertempiaran kerana semakin kepanasan.

Tetapi kalau hanya setakat manusia biasa, tidak kiralah samada mereka itu beragama Islam atau yang beragama lain, terdengar laungan Azan serta bacaan Ayat-ayat Suci Al Quran bukan sesuatu perkara yang disifatkan sebagai menakutkan mereka kerana ianya adalah suatu yang lumrah bagi yang hidup dalam masyarakat yang majmuk seperti di Malaysia ini dan tambahan pula keadaan seumpama itu telah lama berlaku di negara ini.

Namun lainlah bagi iblis dan syaitan, makhluk berkenaan pasti akan kepanasan, sakit, pedih dan terasa bising dan bingit apabila mendengar suara Azan dan bacaan Ayat-ayat Suci Al Quran...

3 ulasan:

CraNell berkata...

Assalamualaikum, salam 1Malaysia

saya mewakili pihak mykmu.net ingin menarik perhatian pihak tuan
bahawasanya...laman web mykmu.net akan mengadakan Majlis Himpunan penulis penulis maya (blog Politik shj) pada 14, 15 Oktober 2011, Insya'Allah ..Perdana Menteri Malaysia akan turut menghadiri majlis tersebut… Tempat adalah terhad

Buat masa ini apa yang boleh saya beritahu penginapan akan disediakan dan voucer minyak pecuma….

Mohon pada pihak tuan agar menyebarkan berita ini kepada rakan rakan tentang perkara ini....

Tuan boleh menghubungi saya di email cranell@mykmu.net merangkap setiausaha kerja mykmu.net bagi sebarang pertanyaan dan pengesahan.

jika berminat sila berikan nama, nama blog dan no fon di email tertera diatas untuk pendaftaran dan segala detail mengenai majlis tersebutkan akan disms kepada pihak tuan..

segala kerjasama pihak tuan amatlah dihargai....

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..WALLY SLIPAU NI SPARUH MANUSIA SEPARUH SETAN. TAK BOLEH DGR ORG BACE QURAN LANGSUNG. MESTI DIA TEGOLEK BERGELIMPANG KEPANASAN KEHKEHKEHKEH

hilbert berkata...

Salam 1Malaysia Cranell,

InsyaAllah bro ;)


Salam bro Jeff,
tu lah Wally "telur setengah masak" tu sokong tindakan DAP...dia jadi kejang seluruh tubuh bila terdengar suara Azan bergema di udara :))

Arkib Blog