Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, Mei 18, 2011

Paderi pondan: kenapa PERKASA lambat bertindak ?

Isu paderi pondan yang bernama Benjamin Stephen bukanlah satu isu baru, sudah lama dah dan hampir setahun pernah dihebohkan oleh para blogger termasuklah saya sendiri dalam blog masing-masing pada hujung bulan September 2010 dengan satu harapan agar isu tersebut akan mendapat perhatian daripada pihak berkuasa seperti Kementerian Dalam Negeri khususnya DS Hishamuddin, Presiden PERKASA Datuk Ibrahim Ali atau wakil-wakil PERKASA peringkat negeri-negeri tetapi respon nampaknya dingin.

Tindakan apapun tiada di ambil. Cakap apapun tidak ada guna. Habuk pun tarak... mustahil sekarang baru tersedar pasal paderi murtad tu. Usahlah menambahkan lagi kecelaruan. Selesaikan dulu perkara-perkara yang sedang berbangkit kini. Macamana negara mau aman kalau semua rakyat mahu bangun dengan sentimen masing-masing???

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

NK CKP MCM MANE BROO. DIA NI RAKAN SEJAWAT WALLY SLIPOR DAN RAKAN SEPELIWAT ANUVAJI PANDIKUTTI KEHKEHKEH

hilbert berkata...

itulah bro,
pening kepala kita melihat situasi dlm negara,,,patutnya kita merdeka lebih 50 tahun masa tu digunakan untuk tumpukan kepada perkara yg memberi faedah kepada negara bukannya buat negara huru-hara

Arkib Blog