Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Mac 28, 2011

Video Seks: nafsu seks Anwar dikuasai 100% Barisan Nasional !

Barisan Nasional memang hebat ! ..mana tidak, Barisan Nasional bukan saja dikenali sebagai sebuah pertubuhan politik yang telah begitu lama diakui berjaya menguasai pemerintahan di Malaysia serta telah berjaya membuktikan kepada dunia juga betapa Barisan Nasional turut berjaya membawa pembangunan, kemajuan, keamanan di negara ini hampir setaraf dengan apa yang dicapai oleh sebilangan negara maju yang lain.

Tetapi ada satu lagi kejayaan yang sangat luarbiasa telah dicapai oleh kerajaan Barisan Nasional yang belum disedari ramai pihak iaitu selain membuktikan yang ia berjaya sebagai sebuah pertubuhan politik yang dianggotai oleh 14 buah parti komponennya, Barisan Nasional juga kini telah berjaya melakar satu lagi kejayaan yang belum pernah sama sekali dicipta oleh mana-manapun kerajaan diseluruh dunia iaitu "menguasai nafsu seks" pihak lawan atau pembangkang dalam negaranya.

Tetapi Barisan Nasional mampu melakukannya, contoh seperti apa yang telah Barisan Nasional lakukan ke atas Ketua Pembangkang di negara ini iaitu YB Anwar Ibrahim. Jika dulu Anwar telah diarah oleh Barisan Nasional untuk meliwat bekas pemandu kepada isterinya Wan Azizah iaitu Azizan Abu Bakar maka tiba-tiba saja nafsu Anwar Ibrahim bergelora kencang lalu beliau menurut apa saja kemahuan Barisan Nasional, maka dibalunnya belakang Azizan.

Lepas tu Barisan Nasional dengan kuasa ajaib yang ada padanya sekali lagi mengarahkan Anwar Ibrahim untuk membuat perkara yang sama seperti apa yang dilakukannya ke atas Azizan dan kali kali ini Barisan Nasional telah menyediakan seorang pemuda belia kepada Anwar lalu tanpa berlengah selepas selesai makan 'karipap' Anwar yang nafsunya dah tak tertahan mula bertanya kepada pemuda yang disediakan oleh Barisan Nasional itu "Can I Fuck You Today?" lantas disuruhnya pemuda tersebut masuk ke dalam bilik air untuk bersihkan badan lalu lepas tu diraba-rabanyalah dada pemuda berkenaan dan seterusnya ditibainyalah pulak bahagian belakang pemuda itu selama 5 minit dan sesudah selesai Anwar tanya lagi pada pemuda tu "Are You Okay?"

Kali yang ketiga dan terbaru, Barisan Nasional sekali lagi mengarahkan Anwar untuk mengikut segala kemahuannya dengan menghendaki Anwar pergi ke sebuah hotel dan buat apa yang disuruh. Anwar yang dah biasa kena pukau oleh Barisan Nasional menurut saja apa yang diminta oleh BN. Tetapi habuan yang disediakan oleh Barisan Nasional kali ini untuk dimamah oleh Anwar bukannya seorang jantan tetapi seorang wanita rakyat China seoraang model dan bekerja sebagai pelacur sambilan untuk menambah pendapatan sampingan bagi menyara keluarganya di Tanah Besar China.

Bila Anwar dah sampai ke hotel seperti yang ditetapkan Barisan Nasional itu serta ketika berdua-duaan dengan wanita berkenaan dalam bilik hotel lalu Anwar yang dikatakan oleh Papa Gomo kelihatannya agak gelojoh serta tidak sabar untuk meratah tubuh wanita berkenaan segera masuk bilik air dengan hanya memakai tuala warna putih dan selepas keluar dari bilik air Anwar segera menutup langsir jendela, padam lampu dan kemudiannya membuka sikit pintu bilik air dengan membiar lampu bilik hidup sebelum membalun pepek wanita China itu.

Dipendekkan cerita, Anwar yang gagal menahan gejolak nafsunya sepertimana yang telah dilaporkan oleh Papa Gomo tidak sampai 5 minit sudah memancut air mineralnya dalam mulut wanita berkenaan yang menyebabkan wanita itu tergesa-gesa berlari ke dalam bilik air untuk memuntahkan air mineral yang dilepaskan oleh Anwar tetapi tidak setakat tu saja Anwar yang sekali lagi naik sheik dikatakan oleh Papa Gomo meneruskan projek seperti yang diarah oleh Barisan Nasional untuk kali yang kedua dan Anwar berjaya menyiapkan projek hanya dalam tempoh masa 20 minit saja iaitu lebih awal dari jadual yang telah ditetapkan oleh Barisan Nasional.

Hebatkan Barisan Nasional !!!

3 ulasan:

Ali Abdullah berkata...

bro, remote control anu tu ada dalam genggaman pihak umno... bila time dekat pilihanraya, tekan saja suiz itu... untunglah anuwar suka hati dia boleh balun sesiapa saja yang diminatinya. Yang bersalah tetap BN sebab sengaja tekan suiz tak pasal-pasal..

Mohd berkata...

Nampaknya kaum India yg beragama Hindu pun berasa malu utk ada kaitan dgn Anwar.
Orang Melayu dari PAS lansung tidak berasa malu dgn terus menyokong Anwar dan terus berdosa kerana bersubahat dgn Anwar.
Nampak sangat PAS bersikap bodoh kerana yg sedap menutuh adalah Anwar, yg dapat dosa adalah PAS yg bersubahat. Oh ya, terlupa pulak PAS memang menyokong penuh ADUN2 dan pemimpin2 PAS yg berzina.
Yang tak boleh cuma mendedahkan aib orang. Kalau boleh tumpang sekaki.
PAS lansung tidak memikirkan persepsi rakyat utk PRU 13 nanti?

hilbert berkata...

Tu lah bro Apai bertuahnye bila terpilih sebagai manusia yang di'anugerah Tuhan" semuanya dapat free :)

Mohd, saya rasa fenomena ahli PKR keluar parti akan berterusan sehingga PKR berkubur,,,

Arkib Blog