Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Mac 21, 2011

Obama sama kejamnya dengan George W Bush, sama-sama syaitan !

Tidak lama selepas mengangkat sumpah sebagai seorang presiden bagi negara pengganas dunia Amerika Syarikat untuk mengganti tempat penjenayah tegar George W. Bush, maka ramailah sangat pemimpin dari seluruh pelusuk dunia menyampaikan ucapan syabas serta tahniah kepada Beruk Obama malah belumpun apa-apa lagi, sudah ada diantara pemimpin-pemimpin negara lain yang mula membodek Presiden negara pengganas tersebut dengan segala pujian yang melambung sebagaimana ucapan yang pernah diberikan oleh pemimpin negara lain suatu ketika dulu terhadap bekas Perdana Menteri Britain Tony Blair saat mula beliau dilantik sebagai pemimpin negara berkenaan selepas mengambilalih jawatan daripada Margaret Thatcher.

Ramai yang menaruh harapan tinggi ketika itu terhadap Tony Blair untuk membawa keamanan ke negara-negara yang sering bergolak di seluruh dunia. Malah YABhg Tun Dr. Mahathir sewaktu masih menerajui kerajaan Malaysia turut memuji Tony Blair sebagai seorang pemimpin moden Britain yang mudah dibawa berbincang, peka dengan masalah antarabangsa dan sebagainya lagi. Tetapi apa yang telah Tony Blair lakukan selepas itu ?

Tony Blair telah bersekongkol dan berpakat dengan George W. Bush untuk menyerang Iraq dengan alasan negara teluk berkenaan ada menyembunyikan dalam jumlah yang begitu senjata-senjata merbahaya atau senjata pemusnah. Tetapi apa yang kita lihat hari ini ialah, Iraq yang sudah hancur namun senjata pemusnah yang didakwa oleh pengganas Amerika disembunyikan oleh Almarhum Saddam Hussein sehingga ke saat ini belum lagi berjaya ditemui serta dibuktikan.

Kini negara pengganas Amerika Syarikat sudah mengulang semula perlakuan ganas, kejam serta zalim mereka terhadap sebuah lagi negara Islam iaitu Lybia. Disaat warga Lybia sedang nyenyak tidur, negara mereka telah diserang dengan begitu zalim sekali oleh tentera negara pengganas Amerika Syarikat dan Perancis. Ramai orang awam yang telah turut menjadi mangsa korban tetapi bukan rakyat Amerika yang terkorban melainkan orang-orang Islam di Lybia.

2 ulasan:

Muhammad Hafifi berkata...

Dah orang kristian

Mmg mcm tu pon..

hilbert berkata...

Orang Kristian tak macam tu bro..tak semua tapi tetap ada.

Yang kejam dan zalim adalah Bush dan Obama

Arkib Blog