Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Oktober 04, 2010

YABhg Tun Dr Mahathir semakin sihat di Australia... PKR semakin tenat di Malaysia !

Seluruh rakyat Malaysia tentu rasa lega dan bersyukur apabila menerima berita yang memaklumkan bahawa YABhg Tun Dr Mahathir Mohamd kini semakin pulih dan sihat sejak dimasukkan di Hospital Epworth Melbourne, Australia beberapa hari yang lalu akibat selsema dan batuk atau jangkitan di dada.

Saya secara peribadi sebenarnya sentiasa mendoakan Tun agar segera sembuh dan berharap beliau selalu sihat sejahtera hendaknya seperti sediakala, sentiasa memberi pandangan serta nasihat yang sememangnya amat berguna kepada seluruh rakyat Malaysia.

Apa yang sangat menyakitkan hati tatkala Tun Dr Mahathir sedang menerima rawatan di Australia ialah kenyataan yang amat kurang ajar serta sangat biadap oleh calon Timbalan Presden PKR yang sekarang Naib Presiden PKR, YB sdra Azmin Ali yang jelas telah mempersendakan keadaan kesihatan Negarawan itu sebagai "individu yang tersungkur" di Australia.

Sebagai seorang pemimpin parti politik sepatutnya YB Azmin Ali lebih bertanggungjawab dengan terlebih dulu mengambil kira perasaan ahli keluarga Tun Dr Mahathir iaitu disaat mereka sedang berdepan dengan masalah kesihatan Negarawan itu. Andai beliau enggan mendoakan Tun supaya segera sembuh memadailah untuk beliau tidak mempergunakan nama Tun Dr Mahathir serta PERKASA dijadikan sebagai bahan kempen bagi menarik perhatian perwakilan supaya mengundi beliau.

Tetapi tidak apa, sebab apa... kita dapat berita gembira yang memberitahu Tun Dr Mahathir sudah semakin sihat dan bermakna Tun akan cepat sembuh dan nasib PKR, nasib para pemimpin PKR yang bertanding pula setiap hari kita sudah tahu...siapa yang kalah dan siapa yang tersungkur, siapa yang menumbuk, siapa yang masuk hospital, beberapa laporan polis sudah dibuat, penipuan undi, pengundi hantu dan bermacam-macam lagi kejadian yang mewarnai pemilihan PKR kali ini dan itu semua adalah petanda bahawa PKR sebenarnya yang ramai individu-individu tertentu didalamnya yang telah dan akan tersungkur nanti...dan mungkin YB Azmin Ali sendiri juga akan rebah...

Tiada ulasan:

Arkib Blog