Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Mei 07, 2009

50% YB Pembangkang - adalah Bidan Terjun - Rakyat Salah Pilih - Rakyat Yang Rugi...

Kesilapan rakyat memilih wakil mereka ke Dewan Undangan Negeri ataupun ke Dewan Rakyat hanya akan merugikan diri mereka sendiri.

Kita sudah melihat apa yang telah berlaku dengan politik di Perak sejak kebelakangan ini. Itulah orang kata bila sudah terlalu kemaruk dengan kuasa, sudah terang-terang bahawa pentadbiran kerajaan Pakatan Pembangkang di Perak telah kehilangan suara majoriti di dalam Dewan Yang Mulia itu, namun masih ada puak-puak yang tidak bersedia menerima hakikat bahawa Pakatan Pembangkang sebenarnya sudah tiada mempunyai kuasa memerintah lagi di Perak.

Tindakkan biadap Pembangkang pada sidang Dewan DUN Perak hari, adalah menggambarkan siapa diri mereka itu. Mereka itu sebenarnya bukanlah lagi layak bergelar wakil rakyat kerana gagal dalam banyak perkara. Yang palin utama, mereka telah gagal memahami apa ertinya undang-undang. Mereka semua tidak tahu bagaimana cara menjaga tingkah laku ketika berada didalam Dewan. Bagi rakyat yang telah memilih wakil-wakil mereka ini ke dalam Dewan, apakah mereka merasakan bahawa mereka tidak rugi mempunyai YB/YB yang bersikap keras kepala seperti itu. Jika mereka merasa menyesal memilih YB/YB itu, maka pada PRU-13 akan datang...TOLAK !!! lah...pemimpin seperti itu.
Posted by Picasa

Tiada ulasan:

Arkib Blog