Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Ahad, Disember 23, 2012

Presiden PAS ghaib?!!!

Sudah lebih seminggu orang ramai di Malaysia memperkatakan tentang kehilangan Presiden PAS Datuk Seri Hj Abd Hadi Awang iaitu sebaik sahaja selepas isu Amanat Hadi menjadi panas semula di negara ini sehingga menyebabkan satu rahsia terbongkar iaitu Tabung Memali yang didakwa telah diseleweng segala dana di dalamnya oleh pengurusan parti PAS.

Kemana hilangnya DS Hj Hadi ini ye? ..diangkat ke langit atau bersembunyi di dalam gua? Kalau Nabi Isa a.s. kita tahulah bahawa Baginda telah diangkat naik ke langit oleh Penciptanya bagi mengelak dari ditangkap oleh para pembesar Yahudi tetapi kalau Hj Hadi naik ke langit siapa yang angkat dia dan apa kes sehingga beliau perlu lari ke langit?

5 ulasan:

hilbert berkata...

bro,
mungkin ramai juga di kalangan para pengikut atau ahli2 PAS yang punya pendidikan tinggi seperti yg saudara sebut tu..tapi itulah..kerna terikat dgn cara PAS begitu jadi segala apa yg mereka miliki telah menjadi sia2..
saya setuju dgn pandangan anda bro..

Tanpa Nama berkata...

ENTAH2 DIA KELAUT TAK BRO...MAKLUM LER BUAH DAH KECUT HUHUHU

Servant of God berkata...

say BIG NO to PEMBANGKANG,

Aku cukup setuju ngan ko. Orang2 PAS ni bukannya takde yang ada PhD, tapi aku tak faham kenapa ilmu dorang tuh tak digunakan untuk buat benda baik. Yang asyik kita tau, ceramah, ceramah, ceramah.

Kalaupun media arus perdana takmo ketengahkan dorang semata2 kerana ahli PAS, apa gunanya Harakah? Kenapa tak suarakan dari situ?

Ini Harakah tiap kali keluar, caci fitnah caci fitnah, lepas tuh iklankan ubat seks. Macam gini nak aku undi? Ptuih kat PAS!

njah50 berkata...

Catatan di atas ada kebenarannya.Orang-orang PAS ini ramai ada kelulusan tinggi, tetapi kerana terikat dengan PAS ramai yang menjadi tak pandai kerana dibelengu dengan pemikiran yang menyebabkan orang-orang Malaysia ini termundur sedikit. Lihat apa jadi dengan amanat Haji Hadi yang menyebabkan orang Islam berpecah belah. Sembahayang berasingan, dan orang UMNO kafir. Mufti-mufti di Malaysa ini tidak sepandai dengan Nik Aziz yang kerap mengeluarkan fatwa yang mengelirukan. Semoga orang-orang Islam bangun dari mimpi mainan pemimpinan yang tidak bertanggung jawab. Fikirkan anak-anak keturunan kita pada masa akan datang. Islam bersatu menjadikan orang Melayu kuat dah terus membantu orang Melayu Islam yang lain

hilbert berkata...

bro Jeffry,
kalau Hadi ke laut dia buang tabiat bro..nak tukar jd nelayan..

Servant of God,
juga kita rasa ahli2 PAS ramai yg buang masa dalam PAS..masa berharga sepatutnya diguna kebaikan namun sering diguna utk ke ceramah2 politik melampau..

njah50,
golongan berpendidikan dalam PAS bukan saja membazirkan masa emas mereka dalam PAS tetapi mensia-siakan ilmu yang amat berguna semata-mata keliru dan terpengaruh dgn janji2 syurga PAS..

Arkib Blog