Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, April 28, 2012

Berita terkini!!! Anwar & Nik Aziz bergaduh di lokasi, dua-dua masuk ICU !!!

 Cerita sekitar Perhimpunan Haram BERSIH (BARUA) 3.0 : Anwar Ibrahim marah-marah melihat Nik Abdul Aziz macam selalu mahu duduk di posisi yang beliau impikan selama ini.

Maka Anwar Ibrahim meminta Nik Aziz untuk beredar dan memberikan kepadanya tempat itu tetapi Nik Aziz tetap berdegil dan tidak mahu berganjak dari tempat duduk malah Nik Aziz terus "duduk" di situ sebagai tanda "bantahan"nya atas kelakuan kurang sopan Anwar itu.

Lalu berlakulah satu pertengkaran yang pada mulanya kecil saja tetapi akhirnya menjadi pergaduhan yang besar. Saling tidak mahu mengalah dan sama-sama mahu menegakkan benang yang basah.

Sifat Anwar Ibrahim yang panas baran, cepat melatah dan mudah berang seperti yang sering beliau tunjukkan ketika diajukan dengan berbagai soalan oleh para wartawan tempatan hingga terbawa-bawa dalam perkara yang membabitkan pserselihan dengan rakan-rakan di dalam Pakatan Haram.
Oleh kerana bimbang tindakan Nik Aziz itu boleh mengurangkan pengaruhnya dikalangan para pemimpin Pakatan Haram yang lain, Anwar Ibrahim merasakan perlu untuknya bertindak tegas terhadap Nik Abdul Aziz dan tau sajalah perangai orang tua tu, pantang ditegur maka secepat kilat jugalah dia melenting dan bermula dengan perang mulut lalu pergaduhan menggunakan tenagapun bermula.

Nik Aziz yang ketika itu duduk bantah bersebelahan dengan Ambabiga dan Samad Ambiga telah ditarik kebelakang oleh Anwar. Entah apa Anwar nak buat terhadap Nik Aizi? nak liwat? oooo mustahil juga...

Lalu itulah yang terjadi baru-baru ini tadi...dua-dua dimasukan ke dalam wad orang gila Hospital Bahagia Tanjung Rambutan,,,mereka berdua bergaduh depan orang ramai yang turut menyertai perhimpunan haram BERSIH (BARUA) 3.0 ...BERSAMBUNG ;-)

Tiada ulasan:

Arkib Blog