Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Mac 02, 2012

Akhirnya, Hamas juga tahu Anwar memang tidak boleh dipercayai !

KUALA LUMPUR 1 Mac - Hamas hari ini menafikan bahawa pendirian pertubuhan tersebut selari dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menyokong sebarang usaha melindungi keselamatan negara Israel ketika diwawancara oleh akhbar The Wall Street Journal.

Pengerusi Biro Politik Hamas, Dr. Mousa Abu Marzook berkata, pertubuhan itu sama sekali tidak akan mengiktiraf rejim Zionis kerana bagi Hamas, negara itu tidak sah kewujudannya di muka bumi. Baca seterusnya...

Itulah akibatnya apabila cuba hendak mengheret konflik yang berlaku di negara Palestine ke dalam politik Malaysia. Semua perkara hendak dipolitikkan. Penderitaan dan kesengsaraan rakyat Palestine yang dizalimi oleh pengganas Israel patutnya tidak digunakan oleh puak-puak pembangkang di negara ini untuk meraih undi daripada rakyat Malaysia.

Memang tidak adil sama sekali untuk mana-mana pihak yang sengaja cuba mempermainkan perjuangan rakyat Palestine dalam mendapatkan kembali hak milik mereka yang telah dirampas oleh pihak pengganas Israel.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ANUWAR NK SELAMATKAN ISRAEL DR LEMPARAN BATU DAN KAYU RAKYAT PALESTIN BROO. KLU BLEH JGN JENTIK LANGSUNG TINGER ZIONIS. NANTI ANUWAR KENE KUTUK PLAK KEHKEHKEH

Arkib Blog