Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, November 09, 2011

Pose dari pengamal2 seks bebas sebelum menjelangnya hari kiamat !

 Sebagaimana agama Islam, agama Kristian juga telah lama sebelum itu mengajar umatnya tentang kejadian hari kiamat. Cuma oleh kerana wujudnya perselisihan tentang kepercayaan agama masing-masing mengenai hari kiamat itu menyebabkan orang bukan Kristian beranggapan bahawa agama Nabi Isa a.s itu tidak menyentuh hal-hal yang berkaitan dengan hari kiamat atau akhir zaman. Itu adalah satu persepsi yang salah.

 Dan pengertian tentang benarnya hari kiamat itu diperkuatkan lagi dengan kedatangan agama terakhir iaitu Islam untuk seluruh umat manusia di muka bumi ini melalui rasulNya Nabi Muhamad S.A.W. yang dipilih sebagai pesuruh Allah untuk membawa sinar cahaya kepada dunia. Orang Kristian mungkin ada yang berbelah bahagi samada hendak percaya atau tidak tentang hari kiamat ini berlainan pula dengan orang Islam dari pandangan saya yang seluruhnya memang mempercayai tentang hari kiamat.

 Tetapi kepada golongan yang kurang percaya akan adanya hari kiamat kelak, saya rasa belum terlambat lagi untuk mereka ini berpatah balik ke pangkal jalan kiranya mereka ini dapat merasakan yang langkah perjalanan mereka sudah semakin jauh tersasar atau menyimpang. Dan masa untuk memperbetulkan semula kesilapan lalu masih banyak waktu sebenarnya yang boleh dimanfaatkan.

 Belum terlambat lagilah bro, kalau orang lain boleh kenapa anda berdua tak boleh. Malaysia Boleh!!! anda berdua juga tentu boleh. Bukan boleh nak teruskan program Seksuliti Merdeka tu tapi boleh gunakan masa yang masih ada untuk merenung semula kesilapan masa lalu dan perbaikinya dengan sebaik yang mungkin.

Begitu jugalah dengan Tuan Haji Anwar ni. Apa ke jadahnye 'lelaki bagi hadiah sejambak bunga kepada lelaki yang lain" kalau tak ada udang di sebalik batu melainkan memang ada niat yang tersembunyi. Sudah-sudahlah tu, pergi bertaubat, minta ampun minta maaf daripada Tuhan sebelum dunia ini berdepan dengan hari kiamat.

Tiada ulasan:

Arkib Blog