Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Oktober 21, 2011

Siapa sebenarnya yg kejam, Gaddafi atau pemberontak Lybia yg kerasukan syaitan Amerika ?

 Apa yang telah dan sedang berlaku di bumi Lybia sekarang ini adalah sebagai bukti kepada kita semua betapa rakyat di sesebuah negara yang mudah dipengaruhi oleh hasutan kuasa asing untuk menyingkirkan kerajaan yang memerintah sebenarnya mereka itulah yang kemudian kelak yang harus dipertanggungjawabkan terhadap kemusnahan negara sendiri apabila nyata mereka yang memberontak akhirnya berjaya melaksanakan apa yang telah diperintah oleh kuasa luar itu untuk melumpuhkan kerajaan sedia ada sehingga menyebabkan sesebuah negara itu menjadi lemah dan hilang maruah serta kedaulatannya.


Dua imej dalam gambar ini menunjukkan bahawa salah satu daripadanya adalah palsu. Gambar yang telah diubah dan ternyata yang dibawah adalah gambar asli manakala sebelah atas cuma superimpose.
 Kita lihat dalam video bagaimana layanan biadap dan buruk pemberontak Lybia, rakyat Lybia terhadap jenazah Kolonel Muammar Gaddafi yang telah berjaya mereka tawan. Mereka langsung tidak menunjukkan rasa hormat terhadap bekas pemimpin yang banyak membawa pembangunan untuk negara Lybia malah lebih teruk apabila kelihatan mereka berebut-rebut mengambil kesempatan untuk memukul tubuh kaku bekas pemimpin hebat Lybia itu.

Tiada ulasan:

Arkib Blog