Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, Oktober 19, 2011

Lady DaDa: LKS rayu DS Najib tarik balik pemansuhan Akta ISA !



Taupun takut. Penasihat Parti DAP, Lim Kit Siang merayu dan memohon agar Perdana Menteri Datuk Seri Najib dan juga timbalan beliau Tan Sri Muhyiddin menimbang semula keputusan kerajaan Barisan Nasional yang baru-baru ini tegas untuk menamatkan undang-undang ISA seawal pada tahun hadapan. Lim Kit Siang mahu PM dan TPM bertindak ke atas para blogger mesra UMNO yang baginya telah mencalar maruah keluarga beliau berikutan isu ramas buah dada.

Sepatutnya DAP atau Lim Kit Siang sekeluarga berasa senang hati dan gembira dengan keputusan kerajaan BN itu kerana ianya akan memberi lebih banyak kebebasan kepada rakyat Malaysia untuk bersuara, menyuarakan pendapat, mendedahkan sesuatu perkara yang wajar didedah dan bukannya mahu kembali menyekat kebebasan yang telahpun diberikan oleh pentadbiran DS Najib kepada masyarakat Malaysia.

Itulah, kalau dah benda tu jatuh ke atas batang tubuh sendiri mulalah nak melibas orang sekeliling yang ada di kiri kanan. Menuduh dan memfitnah orang lain buat fitnah terhadap keluarga mereka apabila ada kalangan anggota keluarga sendiri didakwa terlibat dengan kes perlanggaran moral. Tetapi kalau pihak BN yang berdepan dengan situasi sedemikian, adakah bahasa yang sama juga Lim Kit Siang akan guna...

2 ulasan:

Megat Alam Gempita berkata...

dah gelabah...hehehe

Teman dan rakan-rakan akan dedahkan kebenarannya jua sehingga si keluarga bangsat dan paling celaka di Malaysia ini nyah dari politik Malaysia dan DAP hancur sehancur-hancurnya!!!

Kalau masa dia fitnah pemimpin UMNO/BN sampai tak ingat malu atau dosa!

hilbert berkata...

Bagus bro,

dedah saja sehingga LKS dan LGE jadi seperti cacing yang kepanasan

Arkib Blog