Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, September 01, 2011

Populariti DS Najib susut, blogger proBN tak perlulah melatah sama!!!

Sebelum ini, jikalau laporan oleh Merdeka Center menunjukkan bahawa populariti Perdana Menteri semakin meningkat dan terus melonjak, maka sudah tentulah respon daripada para penyokong kerajaan begitu positif dan terbuai sama dengan pujian yang dibuat oleh Merdeka Center terhadap kerajaan dan juga DS Najib.

Tetapi apabila Merdeka Center mengeluarkan hasil tinjauan pendapat bahawa populariti DS Najib telah turun mendadak hingga ke paras 59% menunjukkan ianya tidak memihak kepada kerajaan, lalu membuat semua yang pro kepada kerajaan menjadi sasau dan menggelabah sambil memburuk-burukkan Merdeka Center. Apa ni???...

Kita semua kena siasat, apa puncanya sehingga situasi sedemikian boleh berlaku....janganlah ambil jalan mudah..macam gelagat orang-orang Pakatan Haram tu,,,suka salahkan sebelah pihak saja.. lihat dulu dari sebelah kerajaan juga,,,apa puncanya yang menyumbang kepada kemerosotan sokongan oleh sesetengah rakyat terhadap kepimpinan DS Najib.

Isu Mat Syabu yang memburuk-burukkan pejuang kemerdekaan, polis serta mengangkat pengganas komunis sebagai wira tidak dipedulikan oleh Menteri Dalam Negeri, YB DS Hishamuddin Hussein. Dibiarkan saja rakyat bersendirian menyalak Mat Syabu umpama anjing menyalak bukit. KDN dibawah DS Hisham buat apa???

Jadi kelemahan KDN dibawah DS Hisham dalam menangani berbagai isu sebelum ini dan juga yang terkini adalah merupakan sebahagian daripada punca yang menjadi penyumbang kepada perkara itu berlaku kerana rakyat mulai hilang keyakinan terhadap kerajaan pimpinan DS Najib dalam mengekalkan kestabilan, keharmonian serta kemakmuran negara apabila DS Hishamuddin buat daaaaakkkkkkk jer pasal isu besar bagi rakyat...

Tiada ulasan:

Arkib Blog