Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Ogos 22, 2011

Liwat II.0: Anwar berdakwah dalam Mahkamah, Hakim geleng kepala !

Menurut D' Unspinners yang membuat laporan mengenai prosiding kes liwat 2.0 langsung dari Mahkamah Jalan Duta, Anwar Ibrahim telah memilih salah satu daripada cadangan yang diberikan kepada beliau sebelum ini iaitu (2) memberi keterangan tidak bersumpah dari kandang bersalah (tiada kredibiliti, keterangan tiada pemberat, tidak akan disoal balas oleh pihak pendakwaan)

Yang menariknya ialah apabila Anwar yang membuat pilihan tersebut terus digunakannya untuk menyampaikan ceramah politik didalam Mahkamah dan berdakwah mengguna ayat-ayat Suci Al Quran dari Surah Al-Maidah ala Azmil Mustafa konon-kononnya orang lain semua tak betul, kejam, berat sebelah dan hanya dia saja yang sempurna dan adil.

Dan lagi menarik, dulu-dulu Anwar Ibrahim kononnya adalah seorang pejuang Bahasa Malaysia sehingga A. Samad Said tak sempat gunting rambut dan cukur janggut di usungnya ke hulu ke hilir menajdi "perkakas" PKR untuk terus menekan kerajaan agar menghapuskan PPSMI dan digantikan dengan Bahasa Malaysia, tetapi hari ini, dalam Mahkamah Malaysia, depan Hakim Melayu...Anwar telah beri keterangan tanpa bersumpah dalam Bahasa Inggeris..!!! Mana Pak Samad??? Mana Nik Aziz???

3 ulasan:

Suara Lensa berkata...

inilah dikatakan MATLAMAT MENGHALALKAN CARA... hahaha. Anwar menjadi tak keruan. Berkat doa orang yang teraniaya.

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..JGN LUPE ANUWAR NI SPESIS SESUMPAH KEHKEHKEH

hilbert berkata...

Salam,
Suaralensa, itulah..kalau tertuduh lain tiada keistimewaan itu..tetapi kenapa Anwar dibenarkan pula..

Salam Jeff,
agak lama juga dah tahu bro hehe..warna dia selalu berubah

Arkib Blog