Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Mei 23, 2011

Dr Zeti bakal menggantikan tempat Dominique Strauss-Khan dalam IMF

Itulah ura-ura yang mulai timbul sekarang ni. Gabenor Bank Negara Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz dikata akan dilantik sebagai Ketua Ekskutif Tabung Kewangan Antarabangsa IMF bagi menggantikan tempat yang telah dikosongkan oleh Dominique Strauss-Khan yang terbabit didalam jenayah seksual apabila didakwa cuba merogol seorang pekerja wanita berusia 32 tahun didalam bilik penginapan beliau.

Menteri Luar YB Datuk Seri Anifah Aman yang tengah giat melobi masyarakat antarabangsa bagi pihak Malaysia untuk ke jawatan penting dalam IMF itu mahu badan kewangan itu telus didalam membuat pemilihan calon yang bakal mengetuai IMF dan beliau mahu jawatan Ketua Ekskutif IMF diberikan kepada calon dari kumpulan negara membangun termasuklah Malaysia.

Sebagai rakyat, kita tentu sekali akan merasa gembira dan bangga jika Dr Zeti dipilih untuk menjadi ketua dalam IMF. Dan harap beliau akan berjaya dipilih dan ianya merupakan satu kebanggaan untuk seluruh Malaysia.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..RASE2NYA JIJAH ADE HARAPAN BROO. LAKI DIA KEMUNGKINAN PEGI SG BULOH. XDE CALON LAIN YG LAYAK SELAIN JIJAH SBB DIA ADE CIRI2 PEMIMPIN KAYU. KALAU TAK MASEKAN DIA DI ANGKAT JADI PRESIDEN BEB! KEHKEHKEH

hilbert berkata...

Salam,

Jijah???..hehe..kalau ekonomi rumahtangga agaknya oklah dia bro, tu pun kalu dia dah terlepas dari tekanan perasaan

Arkib Blog