Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Disember 24, 2010

Blog ini hanya akan aktif sehingga 29.12.2010 saja dan tamat !

Setelah lebih dua tahun melibatkan diri dengan dunia penulisan bersama-sama rakan alam siber yang lain maka saya telah mengambil keputusan untuk berhenti menulis dalam laman blog ini yang saya wujudkan selepas berlakunya Tsunami pilihanraya 2008 lalu iaitu pada PRU-12 dulu.

Sementara masih ada tinggal lagi hari-hari yang tersisa sekitar 5 hari mulai sekarang sehingga 29hb Disember 2010 mungkin saya akan gunakannya untuk menulis apa yang terlintas difikiran saya dan tidak semestinya tentang politik.

Kepada rakan-rakan yang pernah memberi sokongan dan perhatian kepada laman blog saya khususnya dalam dunia internet selama ini seperti Kumbang AIDC, Jeffry Damien Dimensi, Apai Ngelai Rajah Mas, Yang Gambi, ISAC Bumiyang, Brave Heart, Azly Shukry Today, Arif Omar Penghuni Gua, Faizal Torres AIDC, Azri Torres AIDC, Joyah AIDC, Cikgu Hafez J. S. Malim  dan lain-lain serta bloggers yang lebih 170 kesemuanya sebagai followers Anak Merdeka maka saya ucapkan jutaan terima kasih kepada anda semua dan minta ampun dan maaf sekiranya ada terdapat sebarang tulisan saya sebelum ini disini mahupun saat saya memberi komen di posting-posting pada laman blog atau web anda semua yang boleh dikira sebagai telah menyinggung serta mengguris hati dan perasaan kalian semua.

Hidup ini memang indah.
Hidup ini memang tidak mudah.
Hidup ini juga memang mudah sebenarnya.

Laman blog saya tidak akan dipadam dan saya akan terus membiarkannya untuk boleh dilayari sehinggalah sekiranya pihak blog sendiri yang mahu menamatkannya kerana saya tidak akan mengemaskinikannya lagi selepas 29hb Disember ini.

Saya juga telah memadamkan beberapa elemen-elemen yang saya rasa tidak perlu di laman blog saya namun saya tetap mengekalkan potret Negarawan Teragung Negara YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai penyeri kepada blog saya...

Terima kasih yang tak terhingga kepada anda semua !

Tiada ulasan:

Arkib Blog