Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Disember 09, 2010

Apa perlunya Anwar membawa 'purple rose' ke dalam Dewan Rakyat ?

Ini dia wajah si jantung hati baru Anwar Ibrahim yang diterbang khas dari Australia, Senator Nick Xenophon untuk mengikuti sessi persidangan Dewan Rakyat pada minggu ini.

Kononnya Anwar kata tujuan beliau membawa masuk ke dalam Dewan Rakyat adalah untuk memastikan yang dia akan diberi penghakiman yang seadil-adilnya oleh sistem kehakiman di negara ini.

Bagaimana nak suruh babe dia tu untuk memantau perbicaraan kalau dah prosiding yang sepatutnya telah lama selesai tetapi seringkali ditangguh angkara Anwar sendiri yang jelas gentar bila sedar akan semua bukti-bukti kes yang ada pada pihak pendakwaan ternyata sukar untuk disangkal.

Harap Parlimen Malaysia bukan menjadi tempat perisik-perisik berkeliaran yang mana akhirnya akan menggugat kestabilan serta keamanan negara. Pantau siapa orang yang tidak berkenaan dari bebas untuk keluar masuk bangunan Parlimen sesuka hati mereka. Ingat Rakyat Ingat Undi ! Undi rakyat tidak akan lari kemana jika BN sentiasa tegas dalam mempertahan maruah dan kedaulatan negara !

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DIA TU KAN PENGKHIANAT NEGARA BROO. SEME SEPAI BERSEPAI DIA NAK BWK MASUK. TAK KIRE LA SEPAI JESBON, MAT BON, JEBON. SHILAKAK PUNYE OLANGG!! HARKKK PTUIHHH! KEHKEHKEH >|D

hilbert berkata...

Itulah yg amat dikesalkan bro, sudah tak puas Anwar menghina nama sehingga memburukkan imej negara diluar, dibawa dia pula jembalang2 dari luar untuk terus memijak-mijak maruah negara...sial betul!!!

Hareez Haiqal ™ berkata...

kenapa org yg memburuk2 kn negara dan menghina ketuanan melayu x masok penjara or dikenakan tindakn sepatutnya yer?

aduhai....~
risau dgn generasi akan dtg yg ramai sudah berpihak ke arah pembank.kank~

Arkib Blog