Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Disember 03, 2010

Anwar - diluar hina Malaysia, didalam hina Melayu/Bumiputera !

Anwar Ibrahim akan tetap menjadi pujaan Nik Aziz Nik Mat, Menteri Besar Kelantan Darul Naim walaupun Anwar pernah menggelarkan Tok Guru Sesat itu dengan panggilan Ulamak Terompah. Malah Ulamak Terompah berkenaan akan akur terhadap apa saja cadangan yang dibawa oleh Pembohong Anugerah Tuhan itu termasuklah cadangan Anwar untuk melantik Lim Kit Siang sebagai Timbalan Perdana Menteri Malaysia sekiranya beliau di anugerahkan dengan jawatan tersebut oleh rakyat yang keliru.

Tetapi bagi sebahagian besar rakyat Malaysia yang masih sedar dan tidak mudah terperangkap dengan tipu daya serta penipuan demi penipuan oleh pemimpin-pemimpin dalam Pakatan Pemusnah Rakyat yang dianggotai oleh PKR, DAP dan PAS, adalah sangat sukar bagi Anwar serta konco-konco beliau untuk meyakinkan jiwa rakyat supaya kembali mempercayai dia serta parti-parti yang ada di dalam Pakatan Pemusnah Rakyat.

Bagi rakyat biasa walaupun mereka tidak punya apa-apa kepentingan dalam kerajaan seperti jawatan tertentu dan sebagainya namun atas kesedaran tinggi atas sifat tanggungjawab masing-masing selaku seorang warga terhadap kedaulatan dan juga maruah negara sendiri maka rakyat biasa seperti kami juga yang teramai ini tidak akan mudah lupa dengan apa yang pernah Anwar Ibrahim telah lakukan tatkala beliau berkunjung ke sesetengah negara luar apabila dia tergamak untuk memburuk-burukkan imej Malaysia dengan membuat bermacam-macam dakwaan palsu mengenai negara ini di depan rakyat negara lain.

Begitu juga apabila Anwar Ibrahim kembali semula ke dalam negara, tiada apa yang baik dilakukan oleh beliau untuk Malaysia malah jauh sekali untuk meningkatkan keyakinan rakyat terhadap perjuangan yang dia bawa apabila Anwar Ibrahim semakin berani menyentuh serta membangkitkan perkara-perkara yang telah termaktub di dalam Perlembagaan Persekutuan yang mana tujuan beliau adalah untuk menghapuskan sistem raja berperlembagaan serta menolak konsep Ketuanan Melayu di negara ini dan sudah tentu usaha yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim ini akan menambah lagi benci rakyat terutamanya kaum Melayu dan Bumiputera yang majoriti di negara ini terhadap beliau.

Rakyat Malaysia tidak lagi wajar untuk melihat Anwar Ibrahim sebagai seorang pemimpin yang diharap-harapkan sebagaimana harapan yang pernah didambakan terhadap Anwar Ibrahim pada tahun 1994 dulu. Semua itu telah lama berlalu dan telah tinggal menjadi sejarah duka buat seluruh rakyat Malaysia apabila Malaysia terpaksa menerima pengunduran Timbalan Perdana Menteri ketika itu YABhg Allahyarham Tun Abdul Ghaffar Baba dari pentadbiran negara semuanya gara-gara kegelojohan manusia yang bernama Anwar Ibrahim untuk mendapat kuasa.

Malaysia tidak harus ada pemimpin yang begitu teruk seperti Anwar Ibrahim. Bila dia keluar negara dia akan buat macam-macam cerita buruk mengenai negara ini dan apabila dia balik semula ke dalam negara dia akan berusaha sedaya upaya cuba untuk menghapuskan apa-apa saja perkara yang dilihat sebagai batu penghalang kepada semua niat jahat beliau dalam merealisasikan impiannya untuk menuju ke Putrajaya. Konsep Ketuanan Melayu ditolak, Hak-hak keistimewaan Melayu dan Bumiputera Sarawak dan Sabah cuba dihapuskan, ISA cuba dibenam, SPRM sentiasa diperangi, Polis sering dimusuhi dan apa saja bentuk agensi pencegahan yang ada di Malaysia ini akan cuba untuk dihapuskan jika oleh Anwar Ibrahim, PKR dan DAP.

Harap rakyat Malaysia yang masih terkeliru dan masih menjadi pemuja Anwar Ibrahim PKR dan DAP agar segera sedar dan balik semula ke pangkal jalan demi untuk masa depan Malaysia yang lebih gemilang dan cemerlang !

1 ulasan:

usin berkata...

ANWAR IBRAHIM SEDANG MENERIMA KIFARAH KERANA MELANGGAR SUMPAH SEWAKTU ANGKAT SUMPAH MP. BIARLAH DIA BERANSUR2 MENGGALI LUBANG KUBUR DIA SENDIRI. GOOD BYE BRADER!!!

Arkib Blog