Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, November 05, 2010

Semoga PM cepat sembuh...harap jgn minum teh tarik lagi selepas ini !

Buat pertama kalinya dalam sejarah pilihan raya kecil sejak menjadi Perdana Menteri Malaysia yang ke 6, YAB Datuk Seri Mohd Najib Tun Hj Abdul Razak tidak muncul dikhalayak umum serta tidak hadir di majlis-majlis tertentu bersempena dengan pilihan raya kecil DUN N.45 Galas di Kelantan dan juga Parlimen P.185 Batu Sapi di Sabah setelah mengalami demam campak atau cacar sejurus pulang dari negara Vietnam.

Namun setelah agak sembuh dan beransur pulih dari demam cacar, kini YAB Perdana Menteri sekali lagi dimasukkan ke wad Hospital Kuala Lumpur setelah beliau mengadu mula rasa tidak selesa di dalam perut dan setelah pemeriksaan doktor dibuat, PM disahkan mengidap ulser dan gastrik ringan.

Apa-apapun sebagai rakyat saya turut mendoakan semoga PM lekas sembuh dan kembali sihat seperti sediakala untuk terus mengemudi pentadbiran negara agar terus berjaya menuju ke arah kejayaan dan kegemilangan.

Sedikit nasihat dari saya selaku rakyat bawahan untuk PM, kalau boleh selepas ini jauhilah dari selalu meminum air teh tarik kerana ada sesetengah pengamal kesihatan atau perubatan berpendapat bahawa air teh tidak elok untuk diminum oleh mereka-mereka yang punya potensi mengidap gastrik dan juga ulser atau barah usus.

...dan biarkan saja DS Anwar Ibrahim seorang yang minum teh tarik... orang yang sakit tulang belakang memang tiada apa-apapun makanan atau minuman yang menjadi pantang-larang baginya kecuali buah jambu jer...

Tiada ulasan:

Arkib Blog