Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Mei 13, 2010

P212 Sibu: DAP, PKR & PAS ! ..di Sarawak, berkempenlah cara orang dewasa dan waras !


Sejak beberapa hari yang lalu sehingga ke hari ini saya sudah dapat melihat banyak sudah petugas ataupun jentera pilihan raya baik daripada Barisan Nasional mahupun daripada Pakatan Pembangkang sudahpun kelihatan berada di sekitar Bandar Sibu serta di seluruh kawasan P212 Bandar Sibu ini.

Kepada seluruh tetamu luar yang datang ke Bandar Sibu sempena dengan Pilihan Raya Kecil Parlimen Sibu tak kiralah mereka ini bloggers pro-BN ke pro-Pakatan, petugas, penyokong serta juga pemimpin daripada parti mana, diucapkan Selamat Datang Ke Bandar Sibu.

Peringatan sering diberi terutama sekali kepada semua pemimpin daripada Pakatan Pembangkang serta para petugas pilihan raya mereka, ingatlah bahawa kedatangan anda semua ke Sarawak tidak diundang dan kedatangan anda ke Bumi Kenyalang ini juga tidak akan dihalang selagi anda semua baik DAP,PKR dan juga PAS tahu akan batas-batas serta peraturan negeri Sarawak sebagaimana yang telah termaktub didalam Perlembagaan Negara yang harus anda semua ikuti dan patuhi ketika sedang berada di negeri ini.

Dan peringatan juga khusus kepada DAP, PAS dan PKR, berkempenlah ikut peraturan sebagaimana yang telah ditetapkan oleh pihak Suruhanjaya Pilihan Raya(SPR) dan jangan sengaja untuk mengada-ngadakan isu yang tidak wujud dan adalah tidak salah sekiranya mahu membangkitkan isu-isu yang benar dan perlukan perhatian jika ada dan jangan sesekali membangkitkan isu perkauman di negeri ini, jangan sesekali menyentuh isu agama di negeri ini kerna semua itu bukan lagi perkara yang kami rakyat Sarawak harapkan daripada pemimpin tetapi keutamaan kami kini ialah untuk sama-sama mencapai kemajuan yang samarata dengan rakyat seluruh Malaysia selagi pemimpin masih mampu mempertahankan keamanan negara, keakraban antara kaum serta keharmonian antara agama sebab itu sebenarnya kunci kepada kemajuan serta kejayaan sesebuah negara yang mempunyai penduduk berbilang kaum seperti di Malaysia ini.

UNDILAH Barisan Nasional ! ..untuk keamanan, kedaulatan negara juga untuk kejayaan serta kemajuan rakyat keseluruhannya. Hidup BN! Hidup BN! Hidup BN!

Tiada ulasan:

Arkib Blog