Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Ahad, April 25, 2010

Syabas dan Tahniah BN !!!


Kegembiraan yang tak terungkap apabila saja mengetahui bahawa Barisan Nasional telah mendahului dan seterusnya memenangi Pilihan Raya P94 Hulu Selangor.

Barisan Nasional dengan majoriti sebanyak 1725 undi apabila diundi oleh seramai 24,997 orang pengundi telah menewaskan calon PKR Datuk Zaid Ibrahim yang hanya memperolehi undi berjumlah 23,272.

Syabas dan Tahniah kepada semua jentera BN kerana keputusan ini juga bermakna telah mengiktirafkan segala penat lelah anda semua untuk memastikan kemenangan tetap berpihak kepada Barisan Nasional. SYABAS !!!

2 ulasan:

Ali Abdullah berkata...

Salam,

Rakyat di hulu selangor dah sedar PKR cuma kaya dengan teori konspirasi salahguna wang, kuasa dan kepercayaan rakyat oleh kerajaan.

Selain daripada bab itu, tarak!!! habuk pun tak ada.. nak bagi rakyat makan suap dengan cerita lama yang 100% bersumberkan andaian/ agak-agak dan fitnah..Rakyat dah bosan dengan semua itu.

Bro Hilbert,

Sorry bro, awak daripada Kuching,Sarawak ke? Logo dan tag banyak tunjuk awak macam ahli PBB....

hilbert berkata...

Terima kasih Apai.

Ye benar saya adalah ahli biasa PBB.

Dulu kami adalah penyokong kuat pembangkang sebelum peristiwa Ming Court 1987.

Kami pengikut parti PERMAS ketika itu menentang kerajaan Pehin Sri Abdul Taib Mahmud yang dasar perjuangan beliau adalah 'politik pembangunan.'

Tetapi lama-kelamaan, kami mula menyedari dan mampu melihat bahawa perjuangan Pehin Sri Ketua Menteri berada dilandasan yang betul, lalu kami beralih arah dan memohon untuk menyertai PBB sehingga kini dan akan tetap menyokong perjuangan Barisan Nasional.

Harap kami tidak akan melakukan kesilapan lagi pada masa depan :-)

Arkib Blog