Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Ahad, Julai 26, 2009

Nik Aziz Mudah Lupa ! Mungkin Ada Udang Di Sebalik Bulan.

Apa pulak drama yang akan dibuat oleh Mursyidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat kali ini.

Tetiba saja dia cakap nak lupakan sengketa diantara PAS dengan UMNO. Boleh percaya ke...?

Dia mungkin boleh lupa sekejap, ingat sekejap...tetapi bagaimana pula denga orang-orang UMNO yang lainnya, apakah mereka akan dapat melupakan akan kata-kata yang memang tidak elok seperti mana yang pernah dihamburkan oleh Nik Aziz terhadap UMNO suatu ketika dulu serta juga baru-baru ini ?

Sehinggakan beliau sanggup menyamakan UMNO sama dengan Komunis, Ayah Pin dan bermacam-macam lagi. Walaupun setelah beliau dikritik hebat atas tuduhan beliau itu, namun beliau tidak mahu untuk memohon maaf kepada UMNO sebaliknya beliau ingin melepaskan diri dengan mengatakan bahawa apa yang beliau katakan adalah "satu kiasan". Bohong kan...

Apa yang saya lihat dengan perkembangan terbaru ini adalah hanya satu usaha daripada Nik Aziz untuk mengalihkan perhatian atau tumpuan masyarakat daripada isu "Nizar pegang lilin" kepada perkara lain. Segala itu adalah satu tipu muslihat yang telah dirancang bersama PAS, PKR dan DAP untuk memperdayakan UMNO dan BN.

Kita jangan lupa tentang satu idea daripada Presiden PAS YB Datuk Seri Hadi Awang baru-baru ini yang mencadangkan untuk mewujudkan "kerajaan perpaduan" dengan UMNO dan juga BN, tetapi apa yang berlaku...? ...BN yang tertipu dan berjaya diperdayakan oleh Pakatan Pembangkang ini.

Untuk kali ini, UMNO dan BN kalau tidak mahu tertipu lagi, usah layan kemahuan dibalik tabir Datuk Nik Aziz itu, beliau serta rakan-rakan dalam Pakatan Pembangkang memang sudah ada perancangan awal untuk mengenakan UMNO dan BN sekali lagi,..PERCAYALAH... SEGALANYA MUNGKIN !

Tiada ulasan:

Arkib Blog