Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Ahad, Disember 18, 2011

Manila terus terima bala dari Tuhan angkara amalan songsang rakyatnya,,,

 Filipina adalah antara negara di rantau negara Asean selain daripada Thailand yang memberi kelonggaran kepada rakyatnya untuk bebas menentukan kehidupan berpasangan yang bagaimana mereka kehendaki mengikut pilihan masing-masing seperti lelaki boleh bersekedudukan sesama lelaki dan wanitanya pula boleh bebas untuk mengadakan hubungan dengan pasangan sesama jenis mereka.

Perbuatan oleh sesetengah rakyat kedua-dua negara berkenaan seakan-akan mendapat restu serta perlindungan daripada pihak kerajaan. Setiap tahun kumpulan-kumpulan songsang iaitu gay dan lesbian bebas menganjurkan berbagai pesta atau festival khusus untuk golongan berkenaan bagi meraikan kebebasan yang diberikan kepada mereka.
Akibatnya, tanpa mereka sedari bahawa Tuhan yang pastinya tidak membenarkan amalan yang sedemikian dilakukan iaitu amalan yang jelas sama sekali bertentangan dengan ajaran mana-mana agama telah menurunkan bermacam-macam bentuk bencana kepada mereka yang terus berdegil.

Ribut Tropika Washi yang kini telah meragut lebih seratus nyawa di Manila adalah sebagai bukti betapa Tuhan terlebih dahulu telah menurunkan bencana sebagai tanda amaran kepada segelintir penduduk Filipina agar segera bertaubat serta kembali ke pangkal jalan iaitu sebelum sekumpulan songsang mahu menganjurkan satu lagi pesta gay bagi tahun 2012 yang dikenali sebagai Mr. Gay World Philippines 2012.

Tiada ulasan:

Arkib Blog