Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, November 08, 2011

Ambiga & Marina akan tampil lagi dengan tuntutan lain bertemakan Merdeka!


Selepas berjaya mencetuskan kekecohan seluruh negara berhubung dengan hasrat mereka berdua untuk menganjurkan acara Seksualiti Merdeka khusus untuk golongan gay, lesbian dan transeksual, Ambabiga dan Marina selepas ini berkemungkinan besar akan meneruskan kerja gila keduanya dengan mengadakan lebih banyak siri penganjuran pesta, forum, majlis, program yang bertemakan Merdeka.

Tidak mustahil selepas ini kedua-dua mereka akan tampil dengan berbagai-bagai program baru yang mungkin sedang dalam perancangan seperti Perogol Merdeka, Penagih Dadah Merdeka, Pengedar Dadah Merdeka, Pembunuh Merdeka, Pencuri Merdeka, Peliwat Merdeka, Pencabul Merdeka, Perompak Merdeka, Pemecah Rumah Merdeka, Penyanggak Merdeka, Penipu Merdeka, Pemfitnah Merdeka, Penghasut Merdeka, Penculik Merdeka dan bermacam-macam Merdeka lagi.

Janji saja mereka berdua tak nak buat Program Anak Merdeka, sudahlah !

Ini saya ingin nak ulas sikit pasal hari tu Ambiga yang bengang dengan pihak Polis dan pihak media massa yang katanya telah tersalah anggap mengenai program yang bakal mereka anjurkan. Dalam pada itu Ambiga kata golongan Gay, Lesbian serta Transeksual di negara ini telah ditindas dari segi hak. Ditindas? Siapa tindas siapa?

Kalau sudah begitulah pendirian Ambiga mengenai golongan berkenaan, ini bermakna suatu hari nanti Ambiga juga pasti akan muncul semula bersama dengan rakan songsangnya Marina untuk menegakkan suatu hak bagi satu kelompok manusia yang tidak sepatutnya diperjuangkan sepertimana yang tersenarai di atas.

Manalah kita tahu kemungkinan satu hari nanti Ambiga dan Marina boleh berpendapat bahawa kumpulan perompak, pembunuh, peliwat dan pelbagai jenis penjenayah yang melakukan kerja haram di negara ini telah ditindas, perlu dibela dan perlu didengar semua keluhan daripada mereka.

2 ulasan:

anonymous berkata...

mereka berdua ni calon pasangan lesbian yang secocok...hehehe

hilbert berkata...

hahaha..kira macam tu la :-))

Arkib Blog