Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, Februari 22, 2012

Jaga etika ketika sedang duduk, supaya kawan tidak tersepit !


Kita tidak boleh terus berdiri selamanya dan kita perlu duduk seketika. Kita juga tidak boleh terus berjalan tanpa henti kerana kita juga perlukan rehat maka kita perlu duduk untuk merehatkan diri.

Apabila kita duduk tidak kiralah siapa diri kita harus kena selalu menjaga gaya kita duduk terutama ketika sedang duduk bersama orang lain. Jangan pula yang sorang duduk macam tu, kita duduk macam tu dan yang lain-lainnya pula duduk begitu begini.

Misal kata yang orang ini sokong Israel, yang seorang ini kononnya dukung Islam serta perjuangan rakyat Palestine manakala yang sorang lagi bawa perjuangan PAP untuk diserapkan dalam pentadbiran negara. Bahaya tu !

Nanti kalau tersepit macam mana ?

Dia kata, sokong keselamatan Israel tapi dalam masa yang sama buat kecoh konon ada kapal dagang Israel berlabuh kat pelabuhan Malaysia, agaknya nak desak kerajaan Malaysia halau kapal tu lah...itupun kalau pembohongan mereka tu benar ;-)
Posted by Picasa

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HUHUHU STUJU DGN PNDAPAT BRO..MASING2 ADA GAYE DUDUK MASING2..TP YG ORG NMPK SKRG YG TRSEPIT TU SI TUA KUTOK PASRAEL..NK KEKIRI KEKANAN PUN DH X BLEH..LAST2 KNE LIWAT DEPAN BLKNG DGN PKR DAN DAP...KEHKEHKEH ADOIYAIIII

hilbert berkata...

Kawan dalam suar tu yg turut teruk tersepit bro he he...

Arkib Blog