Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Julai 14, 2011

Pelajar dakwa nampak mayat hidup ganggu tugas polis 9 Julai lalu !

Kisah atau cerita seram mengenai hantu hidup yang didakwa oleh seorang pelajar sebuah kolej tempatan sebagai telah mengganggu Polis menjalankan tugas mereka ketika perhimpunan haram anjuran Bershit 2.0, PKR, PAS, DAP serta Kerajaan Negeri Pulau Pinang berlangsung boleh baca kat sini dan menurut pelajar itu lagi dia tak sempat untuk melarikan diri sebab awal-awal lagi sudah pengsan kerana terlalu takut.

Pelajar berusia 19 tahun tersebut betul-betul seorang penipu dan berbohonglah, adakah masuk akal apabila mula-mula dia kata yang dia nampak ramai anggota Polis yang berpakaian seragam sedang menghenyak seorang warga tua dipercayai allahyarham Baharuddin Ahmad lalu mengheret mangsa ke tengah jalan dihadapan bangunan KLCC semasa berlakunya demonstrasi haram Bershit 2.0 tempoh hari.

Namun apabila ditanya lanjut, dia kata lagi kurang pasti pula sebab dia sudah awal-awal lari sebelum pihak Polis menyembur gas pemedih mata ke arah orang ramai yang berhimpun bagi menyuraikan mereka dan tambahnya lagi bahawa dia tidak tahu apa yang berlaku disitu selepas itu sebab kalau mengikut cerita dia sudah berada ditempat lain waktu kejadian warga tua itu dihenyak sebagaimana yang pelajar itu sendiri dakwa apabila dia telah bertindak melarikan diri daripada dikenakan tindakan oleh pihak Polis.

Rugi sangat bagi ibu bapa yang hantar anak-anak mereka untuk menimba ilmu ke pusat-pusat pengajian tinggi apabila peluang untuk belajar telah disalahgunakan untuk tujuan yang lain...

4 ulasan:

captain berkata...

Betullah tu. kan umno suruh polis belasah para demo semua...

Megat Alam Gempita berkata...

ngeri tengok gambar anwar dikafan begitu...bagaimanakah layaknya seorang pengkianat agama, bangsa, negara mati nanti...hanya Allah yang maha mengetahuinya.

ajai62 berkata...

Assalam bro

Yang dah mati memang dah sampai ajal nak mati... tak ada kena mengena dengan polis pun... Pelajar yg menyokong puak pembangkang ni memang dah diajar macamana nak bercakap bohong... bohong yang tak masuk akal pula tu... Macam ketua umum mereka yang dipijak pengikut sendiri... mana ada polis yg terlibat... Bukan UMNO aje yang sokong kalau boleh polis belasah, aku rakyat biasa pun sokong... Hidup kalau nak menyusahkan orang baik tak payah hidup..

hilbert berkata...

Captain!!! het!
bila lak masanya UMNO buang tabiat hehe...

Megat Alam Gempita,
memang sangat mengerikan bro...boleh hidup lak tu..

Ajai62, salam bro..
betul bro...hidup yg menyusahkan hidup orang len,,lebih baik tak payah hidup...

Arkib Blog