Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, Jun 22, 2011

KJ berlagak seperti Ketua Polis Negara - Datuk Ibrahim Ali

Kalau diamati betul-betul tindak-tanduk YB Khairy Jamaluddin selama ini tika beliau memberi reaksi bila ada saja berlakunya perkembangan disekeliling kita, seakan-akan tindakan beliau lebih condong kepada cara pihak Pakatan Pembangkang yang memang gemar menekan lawan walau dengan berbagai cara.

Jadi patut sangat dan tepat sekalilah apabila YB Datuk Ibrahim Ali menyelar KJ ini berlagak seperti Ketua Polis Negara kerana "memberi arahan" kepada pihak polis agar menyiasat beliau di bawah Akta Hasutan berkaitan tuduhan yang menyebut Datuk Ibrahim Ali menghasut kaum Cina sebagaimana juga yang turut di dakwa oleh MP Lembah Pantai YB Nurul Izzah.

Dan yang sangat kelakarnya apabila Datuk Ibrahim Ali juga turut menggelarkan Penasihat DAP Lim Kit Siang sebagai seekor LEMBU TUA (LIAT), kalau direbus pun tidak akan lembut lagi ha!ha!ha!...

1 ulasan:

Mohd berkata...

Orang Melayu janganlah terpedaya dgn hasutan parti Pembangkang ini. Lihat shj kaum Cina dan India kebanyakannya melihat shj dari jauh dan menunggu utk mengaut Putrajaya dari tangan kaum Melayu.
Kerajaan BN haruslah bertindak menangkap semua penganjur Bersih2 di bawah ISA kerana mengancam keselamatan dlm negara.
Mengikut kajian yg telah dibuat oleh suratkhabar The Star, lebih satu juta rakyat Malaysia mahu Bersih2 diadakan. Ini mungkin kerja Pembangkang yg akan membuat pengundian secara beribu kali seorang di komputer. Tidak masuk akal langsung bahawa terdapat di Malaysia ini lebih sejuta orang yg begitu bodoh yg inginkan huru-hara tercetus di Malaysia dan seterusnya hidup susah dgn nyawa sendiri dan keluarga terancam.
Fikirlah masak2 wahai rakyat Malaysia.
Sesal dahulu kedapatan, sesal kemudian tidak berguna!

Arkib Blog