Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, Jun 22, 2011

Blog: Pang5 Perang Cyber, Papa Gomo, Muka Petang & Badut Rakyat ???

Saya tengah mengalami kesukaran untuk memuatnaik gambar untuk artikel baru. Sejak dari pagi tadi hingga kini. Agaknya berpunca dari masalah komputer atau entahlah !

Saya juga berdepan masalah untuk membuat akses ke beberapa blog tertentu yang saya pautkan di laman blog ini iaitu http://penembak-tepat.blogspot.com/ , http://papagomo.blogspot.com/ , http://mukapetang.blogspot.com/ dan http://badutrakyat.blogspot.com/ sejak dari awal pagi ini kerana seperti biasa saya akan melayari setiap blog yang di linkkan untuk membaca tulisan rakan-rakan blogger walaupun jarang meninggalkan komen untuk mereka, namun hanya pada pagi ini saya dapati ada masalah untuk saya berbuat demikian.

Akan tertera di skrin pemberitahuan ini jika setiap kali saya mengklik ke blog-blog seperti yang tersenarai di atas, contoh dibawah...

Windows Internet Explorer
(X) Internet Explorer cannot open the Internet site: http://penembak-tepat.blogspot.com/.
Operation aborted

Harap mereka dapat memberi perhatian akan masalah ini sebab dikhuatiri akan berlaku pula gejala menggodam terhadap blog-blog yang pro-kerajaan setelah terjadinya serangan penggodam ke atas portal-portal milik kerajaan dan swasta baru-baru ini.

6 ulasan:

Anak Teruna berkata...

Saya turut mengalami masalah yg sama....

UjangRanggi berkata...

Gua pun tak boleh upload gambar...leceh la cam ni...

Unknown berkata...

samalah kita tidak boleh pautkan gambar nampaknya

Anak Teruna berkata...

posting x menarik tanpa gambar..adoiii

Gerakan Timur berkata...

Laaaa..

mike-mike pun sama ke? Ingatkan GT seorang. Skrg ni bila klik HOME cuma ada 1 post sahaja, walhal GT dah setting 9 post!

gambor pun takleh upload...

ape ke hey nye yob?

hilbert berkata...

Ok hari ini,, tapi masih sukar juga.. ni masalah Blogger.com agaknya..maklum dah hampir 25 Jun,,macam2 hal boleh berlaku...

Arkib Blog