Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, Mei 14, 2011

Video jenazah Osama dihumban ke dalam laut dari helikopter! Percaya?

Amerika Syarikat memang kejam, memang zalim. Walaupun itu saya yakin itu bukanlah jenazah milik Osama bin Laden seperti yang didakwa tetapi perbuatan menghumban dan membuang mayat manusia kedalam laut adalah satu perbuatan oleh satu bangsa yang paling tidak bertamadun sama sekali di dunia ini.

100% bukan Osama walaupun saya tidak percaya dengan kewujudan manusia bernama Osama sebab biasanya kalau kulit orang Asia Tengah ia tidaklah putih melepak seperti kulit mayat didalam pesawat tersebut yang mukanya ditutup cuma menampakkan bahagian tangan diikat dengan tali dan kaki yang jelas berwarna putih cerah seperti kulit orang Barat.

3 ulasan:

Jeffry berkata...

AMERIKA ADE BYK CARA NAK KELIRUKAN UMAT DUNIA BROO. YG PENTING AGENDA SELAMATKAN YAHUDI. OBAMA DAN PRESIDEN2 US SEBELUM NI SAMA JEK. XDE BEZA..BONEKA ISRAEL! HARKKK PTUIHHH!!

usin berkata...

kalau betulla ini videonya, nampak bodoh sgt. dh brape hari 'osama' mati? siap boleh duduk cantik kt kerusi mcm org hidup (brape jam lepas mati mayat akan jadi keras?). letih la dibangangkan. 100% aku x caya. pada aku 'osama' watak tipu, skarang ni obama jd bapak penipu...

hilbert berkata...

Amerika abang PKR tu bro Jeff, mereka saling tipu menipu diantara satu dgn yang lain...Obama memang pengampu!

Usin, tu lah..tengok Obama pun dah pening kepala nak jelaskan pada dunia tentang penipuan tu..terpaksalah cari mayat2 askar Amerika yg terkorban di Afghanistan utk dibuang ke dalam laut kononnya itu mayat Osama

Arkib Blog