Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, Mei 14, 2011

Nik Aziz sudah taruh kunci syurga dicelah kaki Anwar...

Nampaknya sekarang ini semua orang tak kira apa juga agama mereka sudah boleh masuk syurga dengan cara yang begitu mudah dan senang sekali. Cari saja dimana Anwar Ibrahim, bila jumpa saja terus jilat kakinya sampai licin...tapi janganlah pula jilat Omega Pandikuttynya ;-)) kaki dia saja.

MB Kelantan Datuk Nik Aziz sudah ada keluar fatwa baru. Jilat kaki Anwar Ibrahim bermakna syurga sudah ada terbentang di depan mata. Berdosa besar kalau sentuh benda yang ada sangkut paut dengan Anwar Ibrahim menurut Datuk Nik Aziz.

Tak payah mengerjakan sembahyang...tak perlu guna password 'mokhtar', jilat saja kaki Anwar Ibrahim maka syurga sedia menanti. Tu kalau kita rasa ada bersalah kerana menyiar atau menayangkan video seks melibatkan satu individu yang wajahnya mirip dengan wajah Anwar Ibrahim.

Kata Datuk Nik Aziz lagi untuk meyakinkan orang ramai...perbuatan mendedah atau menyebar video seks adalah lebih besar kesalahannya daripada perbuatan berlakon didalam video seks itu. Tu tak berdosa maksud Datuk Nik Aziz. Halal?

Tiada ulasan:

Arkib Blog