Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Mei 09, 2011

Tendang saja Parti Gerakan keluar daripada Barisan Nasional !

Jika anda terbaca disini maka anda akan tahu bagaimana Presiden Parti Gerakan yang juga Menteri Di Jabatan Perdana Menteri YB Senator Tan Sri Dr Koh Tsu Koon mahu agar polis segera bertindak ke atas akhbar Utusan Malaysia serta para blogger yang telah membangkit isu "agama rasmi" dan dengan tegasnya Tsu Koon juga mahu agar polis segera menyiasat semua laporan yang didakwa beliau sebagai kerja Utusan Malaysia dan penulis blog.

Syabas dan Tahniah diucapkan kepada Ahli Berhormat yang dilantik ini untuk menjaga K-P-I orang lain ini kerana sekali lagi telah berkokok sama seperti bunyi ayam dalam DAP. Dalam banyak hal yang memerlukan semua komponen parti dalam Barisan Nasional selalu diseru supaya sentiasa memahami masalah yang melanda rakan sesama komponen dan perlu mendiamkan diri jika sedar ianya sangat sensitif tetapi lain pulak dengan sikap pemimpin Gerakan ini bila dia lebih suka menangguk di air yang keruh.

Tidak banyak yang parti Gerakan khususnya Tsu Koon mampu buat untuk membaiki keadaan yang memerlukannya untuk berbuat demikian namun sebaliknyanya Gerakan lebih banyak memberi kerosakkan daripada memberi kebaikan kepada Kerajaan Barisan Nasional. Bagi saya, tidak ada gunanya lagi untuk parti Gerakan terus berada didalam gabungan Barisan Nasional sekiranya sifat rasisnya masih sama tebal dengan sikap perkauman yang tertanam sekian lama didalam kepimpinan DAP.

1 ulasan:

Panglima7 berkata...

betul tuu...tendang ajer si celaka ni kuar....

Arkib Blog