Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Mac 04, 2011

Mahfuz gagal jawab semua kritikan blogger pro-BN terhadapnya !

Sudah lama nampaknya Ahli Parlimen PAS kawasan Pokok Sena YB Datuk Mahfuz Omar tidak mengepos sebarang artikel baru di dalam laman blog beliau . Sibuk agaknya dengan masalah banjir yang tak sudah-sudah  di kawasan beliau ataupun sudah kekeringan idea lawaknya.

Entry terakhir beliau ialah pada hari Khamis 13 January 2011 dengan memilih tajuk yang agak gempak juga "Khairy mencabar PM berdebat dengan Anwar" tu pasal isu 'buku jingga' yang merangkumi segala janji 100 hari Pakatan Pembangkang yang didokong oleh tiga serangkai DAP, PKR dan PAS.

Setakat ke hari ini sudah ada 30 komen pembaca masuk di dalam blog beliau dan ada juga dua tiga komen daripada puak-puak PAS sendiri yang kelihatan cuba mempertahankan tulisan YB Mahfuz? dari serangan yang dibuat oleh blogger pro kerajaan namun semuanya mudah saja dipatah.

3 ulasan:

Naim Jr berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
AJAI62 berkata...

Assalam Bro

Dia nak jawab apalagi sebab kritikan blogger terhadapnya betul belaka. Nak tegakan benang basah mana boleh Bro. Akal dia nak jawab kritikan pun tahap tadika. Orang PAS dia boleh pusinglah sebab tahap akal yang sama.

hilbert berkata...

Salam Ajai62,

mungkin itu agaknya sebabnya si mahfuz terus membisu...nak tangkis mcmna lagi he he

Arkib Blog