Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Mac 16, 2010

Seorang gadis PATI di Sabah hina al-Quran dan Islam ?

Saya pagi ini telah terbaca satu posting terbaru di blog http://anginperubahan.blogspot.com yang saya pautkan di blog saya iaitu mengenai salahlaku seorang pengguna sebuah laman facebook yang sepatutnya tidak dilakukan lagi oleh penduduk-penduduk di Malaysia tak kiralah status kependudukan mereka di negara ini samada mereka itu penduduk tetap, sementara ataupun warganegara semuanya wajib menghormati undang-undang di Malaysia.

Isi kandungan artikel itu memaparkan satu gambar yang diperolehi daripada sebuah laman sosial facebook milik seorang gadis yang bernama Faiza Alih yang tentunya bukan pizza hut.

Untuk lebih mengetahui lagi apa yang beliau tulis di sana, sila klik saja pada gambar diatas dan anda akan dapati samada beliau sebenarnya telah bertindak dalam keadaan sedar kah, separuh sedar kah atau juga di bawah sedar apabila menulis tentang sesuatu isu yang sangat sensitif ini.

Kepada pihak berkuasa serta pihak yang berwajib, maka silalah aturkan segera pasukan penyiasat untuk menyiasat perkara ini. Terima Kasih.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa nak heran...kalau kat luar negara cepat PAS melenting...tapi bila kat negara nih semua kecut teluq...nak jaga hati si DAP

cilako...cilako...cilako

hilbert berkata...

betul jugak tu 7894..

kalau dalam negara sendiri yang buat macam tu, ada pemimpin yang mendakwa diri sebagai ulamak...diam saja.

Arkib Blog