Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Disember 28, 2012

Ayuh! buka warung makanan segera di lokasi orang mogok lapar!!

Sumber gambar ini dari blog rakan Cucu Tok Selampit aka KRO dan ayuh ! anda yang tinggal berdekatan dengan kawasan mereka-mereka yang tengah buat mogok lapar 100 hari ini berpakatlah buka warung makanan berbagai jenis yang sedap-sedap seperti burger ke, sate bakar ke, panggang sayap ayam ke, air buah-buahan yang sejuk dan sedap, roti canai dan apa saja asalkan makanan yang sedap-sedap.

Dan lihatlah, adakah mereka bertahan lapar dengan dikelilingi bau-bau makanan yang berbau wangi sedap serta menyelerakan....pasti ada yang tak tertahan kan...pergi cari mesin ATM berdekatan cucuk kad atm ambik duit untuk beli makanan kerna tak tahan lapar hehehe..

Ok kawan-kawan..inilah masa nak dapat duit lebih :))

4 ulasan:

BroMalim berkata...

boddo diorang ni... hahaha

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..BEK KASI MKANAN KAT ORG LAIN YG TAU NIKMAT DAN BERSUKUR. TKPE LER KLU BADIGOL2 SO'OD TU SEME NAK MATI KEBULOR..ITU PILIHAN DIORANG WALHAL MAKANAN KAT MESIA NI TAK KURANG DAN SEDAP2 BELAKE...JD KASI DIORANG KECUR AIR LIOR JER LERRR KEHKEHKEHKEH

Unknown berkata...

Ngelat! Puasa makan minum kan lagi hebat? ;)

hilbert berkata...

hanya kerna pasal Lynas buat mereka tidak makan sampai begitu lama...bagus mati terus saja hehe...sudah besar menyusahkan orang :)

Arkib Blog