Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, November 20, 2012

K.O BNBN K.O persis jampi manusia zaman purba !

Kalau kita tengok berulang kali video perbuatan melampau yang kononnya sebagai doa oleh orang-orang PAS yang memohon agar Tuhan membinasakan UMNO dan kerajaan Barisan Nasional, kelakuan mereka ketika itu tidak ubah seperti tingkahlaku manusia pada zaman dahulu-kala yang memohon sesuatu perkara hanya daripada makhluk halus, jembalang dan juga jin dengan menggunakan bacaan jampi serapah mereka.

Perbuatan seperti kebudak-budakkan itu langsung tidak mencerminkan PAS yang dilaung-laungkan sebagai sebuah parti yang berteraskan Islam malah perbuatan mereka yang mendoakan kebinasaan kepada pihak lain amat bertentangan sama sekali dengan ajaran Islam itu sendiri yang menuntut semua umatnya sentiasa berbuat baik terhadap sesama mereka dan juga penganut agama lain.

4 ulasan:

Bingai @ Bangang berkata...

Tak pernah belajar la pulak berdoa cara macam tu. Pertama, isi doanya. Kedua cara berdoa. Siap angkat tangan macam dalam filem Tora-Tora. Banzai! Banzai! kekekekeke

Bakal-Bakal Yang Akan Murtad di TENDANG TERAJANG

sgray berkata...

Nie ada dua ayat lagi dari Al. Quran untuk, juak2 yang keliru nie.sebagai peringatan dari Allah dan untuk, menjadi pelajaran bagi kita dalam mengenal. kaum2 yang tersasar dan munafiq nie.

sgray berkata...

ayatnya..Dan bila mereka berjumpa dengan orang-orang yang beriman, mereka mengatakan:` Kami telah beriman `. Dan bila mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka mengatakan:` Sesungguhnya kami sependirian dengan kamu, kami hanyalah berolok-olok `.(QS. 2:14)
\
Allah akan (membalas) olok-olokan mereka dan membiarkan mereka terumbang-ambing dalam kesesatan mereka.(QS. 2:15)

hilbert berkata...

itulah PAS yg sebenarnya...sudah terang tak payah lagi nak bersuluh hehe..

Arkib Blog