Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Julai 19, 2012

Sungguh sesat!!! bila pula masanya Nik Abduh berjumpa dengan Allah?



Sungguh terkejut dengan video ini, bagaimana seorang manusia sanggup berbohong demi kuasa politik bahawa Allah telah mengarahkan PAS untuk merampas Putrajaya daripada kerajaan Barisan Nasional yang sah yang dipilih rakyat secara demokrasi.

Nampaknya semakin hari semakin jauh sesatnya pemimpin PAS ini dalam membawa parti mereka bersama dengan DAP dan PKR untuk merampas Putrajaya sehingga sanggup pula menyekutukan Allah dengan perjuangan politik kotor mereka.

Ini sudah masuk kes sesat tahap kronik...sudah parah kesesatan PAS ini!!!

5 ulasan:

anoymous berkata...

Agaknya dia dah menerima wahyu dari Allah SWT yang disampaikan melalui Jibrail macam mana nabi menerima wahyunya juga ya...

Jeffry berkata...

DIA GUNA MUKJIZAT BAPAK DIA LER BROO..DULUKAN BAPAK DIA BEKAS PENJAGE SYURGA..SEJAK KUNCI SYURGA DI SERAHKAN KAT ANUWAR SKANG ANAK DIA PLAK BEREBUT NAK TAKE OVER TUGAS2 RASMI ANUWAR HUHUHUHU

adrin berkata...

Kah kah kah Dah jadi Nabi pula terima wahyu konon, jangan jangan dari Iblis dengan perantaraan setan peliharaan Nik Ajis. Tapi wahyu iblis tu tak jelas sebab tak dinyatakan, merampas putrajaya dengan pilihanraya ke atau dengan jalanraya. Kalau dengan jalanraya bersiap sipalah masuk sungai buloh. Tapi kalau dengan pilihanraya, untuk menawan putra jaya PAS perlukan 112 kerusi. Tapi dengar khabar PAS hanya bertanding 67 kerusi. Kalau dengan 67 kerusi baik masuk longkang, cium bau putrajaya pun tak layak.

adrin berkata...

Kah kah kah Dah jadi Nabi pula terima wahyu konon, jangan jangan dari Iblis dengan perantaraan setan peliharaan Nik Ajis. Tapi wahyu iblis tu tak jelas sebab tak dinyatakan, merampas putrajaya dengan pilihanraya ke atau dengan jalanraya. Kalau dengan jalanraya bersiap sipalah masuk sungai buloh. Tapi kalau dengan pilihanraya, untuk menawan putra jaya PAS perlukan 112 kerusi. Tapi dengar khabar PAS hanya bertanding 67 kerusi. Kalau dengan 67 kerusi baik masuk longkang, cium bau putrajaya pun tak layak.

zgmail berkata...

puak2 ni dah terlalu desperate utk menjadi kerajaan pusat so kpd mereka matlamat menghalalkan cara dgn menipu penyokong2 yg taksub..

Arkib Blog