Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Ahad, Februari 26, 2012

Himpunan Hijau 2.0 di Kuantan meluluskan 'Kelab Seks Bebas Radiasi' sesiapa yang berminat sila isi borang!!!

Program Seksualiti Merdeka yang cuba dianjurkan oleh puak-puak Bersih 2.0 baru-baru ini di Malaysia kini sudah mula mendapat tempat di hati kalangan pemimpin Pakatan itu sendiri dan mungkin di kalangan para pengikut mereka juga.

Satu kelab khusus untuk mereka-mereka yang suka mengamal gaya hidup atau seks bebas akan ditubuhkan tidak lama lagi. Pelopornya pula adalah Ustaz Badrul Amin Baharum dan beliau mula memperaktikkan gaya kebebasan hidup berkenaan dengan seorang wanita isteri orang di dalam sebuah bilik hotel pada jam 3 pagi dua hari lalu.

Kelab tersebut terbuka kepada semua pemuja seks bebas depan belakang kiri kanan atas bawah sama rasa sama rata. Apa-apapun syabas diucapkan kepada Ustaz PKR itu kerana terlebih dulu berani melakukannya sebagai menyahut cabaran pemimpin Pakatan Haram yang kini sedang mempengaruhi minda rakyat Malaysia agar menerima segala macam bentuk amalan seks bebas termasuk seks songsang.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KEHKEHKEH USTZ BADRUL BLEY BIKIN ACARA SELINGAN CARA2 CMNE NAK REMBAT BINI ORG. BLEH GAK EDAR BORANG KT SAPE YG BERMINAT HUHUHUHU

mie berkata...

bagus ni... satu lagi NGO yg menyokong Pee aRr ....siapa ketua Penajanya kelab ni, Mat Sabun ke?

hilbert berkata...

Borang tu A. Samad Said yg jage bro hehe..kaler hijau.

Sesape berminat boleh call Ambabiga minta hantar borang :)

Arkib Blog