Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Januari 10, 2012

Video seks 2011 pula menyusul ? Mana janji ? Mana Peguam Negara ?

Hari ini sudah memasuki hari kedua selepas keputusan dibuat oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang membebaskan Anwar Ibrahim dari tuduhan meliwat Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Sebelum ini ketika satu sidang media khas oleh Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar berhubung dengan isu video seks yang turut membabitkan Anwar Ibrahim, beliau berjanji sebaik selesainya perbicaraan kes liwat II dan keputusan telah dibuat maka menyusul selepas itu pendakwaan di mahkamah terhadap Anwar akan dibuat berikutan aksi seks dalam video klip bersama dengan seorang pelacur wanita China.

Seluruh rakyat Malaysia kini tengah menunggu apakah tindakan yang akan diambil oleh pihak Peguam Negara berhubung dengan laporan polis yang dibuat terhadap pelakon lelaki dalam video seks tersebut. Apakah dalam keadaan sekarang ini tatkala pencacai-pencacai Anwar masih bergembira meraikan pembebasan Anwar, Peguam Negara Tan Sri Ghani Patail berani untuk mengheret Anwar Ibrahim sekali lagi ke muka pengadilan ?

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO...BTUL LER BROO..KWN PUN HAMPIR LUPE HEHEH. BILE NAK SIASAT NIH >|D

hilbert berkata...

Kita pasti tertunggu-tunggu bila lgi agaknya Ghani Patail nak dakwa Anwar ke mahkamah pasal video seks tu... berani tak dia? maklumlah baru kalah dalam kes liwat II...

Bingai @ Bangang berkata...

sabar bro. tempoh bertenang 10 hari samada untuk dirayu atau tidak kes liwat II masih belum berakhir. kalau dah konpom tak rayu baru boleh gegar kes nyodol china Doll. kalau kompom rayu maka tunggu keputusan Mahkamah Rayuan dulu. kena buat satu-satu. bukannya macam kes nyondol. belum apa-apa dah pancut. hihihi

hilbert berkata...

bukan apa bro BB, kita jg nak kasi tekanan terus kpd Anwar n Pakatan Haram..biar mereka sukar bernafas :)

Arkib Blog