Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Januari 10, 2012

Seks bebas Anwar 901: SPRM perlu siasat Karpal Singh !

Sehari sebelum keputusan membebas dan melepaskan Anwar Ibrahim dari tuduhan meliwat pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan dibuat oleh mahkamah, ketua peguambela Karpal Singh awal-awal lagi sudah meyakinkan orang ramai bahawa mahkamah tidak akan mensabitkan Anwar dengan tuduhan itu apabila esoknya, 9 January 2012 hari Isnin Hakim Datuk Mohd Zabidin Mad Diah akan melepas Anwar dari dakwaan meliwat mangsa.

Karpal Singh telah mendahului keputusan yang dibaca oleh Datuk Mohd Zabidin. Seolah-olah keputusan yang dibuat oleh mahkamah semalam ada kaitannya dengan apa yang telah dinyatakan oleh Karpal Singh sehari sebelum itu.

SHAH ALAM: DAP semalam menyatakan sokongan penuh terhadap Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri walau apapun keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur berhubung kes liwat ketua pembangkang itu.

Pengerusi Kebangsaan DAP Karpal Singh berkata, DAP tidak memerlukan perdana menteri alternatif kerana yakin Anwar yang juga Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak akan disabitkan kesalahan. - Bernama 8 January 2012.

Tiada ulasan:

Arkib Blog