Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Januari 13, 2012

Sejak bila orang PKR kenal istilah "menghina mahkamah"?

Tindakan beberapa puak-puak yang ada dalam PKR membuat laporan polis terhadap blogger Papa Gomo kononnya menurut mereka blogger berkenaan telah menghina mahkamah ekoran ulasan beliau mengenai keputusan hakim yang melepas dan membebaskan Anwar Ibrahim dari tuduhan meliwat pembantu peribadinya Mohd. Saiful Bukhari Azlan 3 tahun lalu sebagai tindakan yang amat lucu dan kelakar sekali.

Sumber berita tentang AMK yang membuat laporan polis terhadap Papa Gomo kita terjah blog Blog Pemikir Politik Jerantut .

Selama prosiding kes liwat II ini berlangsung lebih 3 tahun pernah tak Anwar Ibrahim atau penyokong PKR menerima segala keputusan mahkamah? Pernah tak mereka menghormati hakim yang membicarakan kes liwat? Yang menjaja kes liwat II yang sedang dibicarakan di mahkamah sehingga keliling dunia kalau bukan Anwar Ibrahim sendiri, siapa lagi?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PUNDEK AMK LER!!..DIA JAJA KES DIA 1 DUNIA BLEH PLAK??..JGN LAYAN SGT MENATANG2 KAKI 4 NI BROO. CKP ORG LAIN X AMIK PUSING. NK DGR CKP DIA JEK..PI JAHANAMMMM LERR KEHKEHKEHKEH

hilbert berkata...

kita kesian tengok puak2 Pakatan Haram ni bro he he

mereka sudah keliru dengan perjuangan yang mereka bawa..'kata memperjuangkan kebebasan' tetapi dalam masa yang sama menentang kebebasan ..

Dot berkata...

pasal apa masa mak lampir zuraidah kata 'mahkamah pandikutty'tak ada siapapun orang pgayr kata menghina mahkamah?

anwar, bini anak beranak, orang2 kanan dia, assmin & semua orang2 pgayr salahkan sistem kehakiman sebelum ni, ada mrk tak menghina mahkamah?

memang dasar pakatan haram!

Arkib Blog