Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, November 03, 2011

Seksualiti Merdeka: haiwan2 juga turut mengecam dan mengutuk !

Program Seksualiti Merdeka anjuran pihak tertentu di negara ini yang mana juga turut disokong oleh Majlis Peguam serta sebuah pertubuhan bukan kerajaan NGO Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) bukan sahaja telah mengundang berbagai reaksi daripada rakyat Malaysia yang membantah penganjurannya malahan turut menarik perhatian serius dari beberapa spesis haiwan yang jelas tidak bersetuju dengan program seumpama itu diadakan di negarakita.

Cuba kita dapatkan bagaimana komen dari haiwan-haiwan berkenaan berhubung dengan kekesalan mereka terhadap Program Seksualiti Merdeka itu yang kononnya berjuang untuk memberi kebebasan dalam melakukan hubungan seks kepada sesiapa sahaja dan dengan sesiapa juga tak kira apa jantina pasangan masing-masing;
 ANJING : "sungguh menjijikkan!, walaupun kami semulajadinya main seks ikut bahagian belakang dan bebas melakukan dengan mana-mana anjing, tetapi kami masih lagi tahu memilih antara jantan betina, bukan main gasak jer, harap Ambiga batalkan program terkutuk tu."
 BABI : "betul tu, aku juga setuju dengan cakap anjing tu, kami hewan walau kesemuanya main ikut arah belakang tapi masih kenal jantan dengan betina, kamipun masih tahu jaga maruah diri dan harap Ambiga batalkan program bodoh tu."
 KUCING : "laaa...apalah kemaruk sangat manusia tu...kata ada akal fikiran tapi selalu tewas kena tuntutan nafsu sendiri, kami hewan-hewan pun masih tahu membeza jantina lawan...,,tulah pasal kalu waktu mengawan kami kena hati-hati, cium dulu pantat pasangan sebelum buat hubungan seks agar tak salah jantina, harap penganjur program tu batalkan segera kerja gila dan terkutuk macam tu."
 LEMBU : "ish, ish, ish..walaupun aku sering kena cucuk idung dan kena ikut semua perintah boss, tapi kalu bab buat seks takkanlah aku nak buat dengan yang sama jenis dengan aku pulak, bukan boleh dapat apa pon, buang peluh jer dan aku juga seru kepada Ambiga, hentikan kerja gila macam tu."
 KAMBING : "yap!!! aku setuju sangat dengan kata lembu tu, macam aku takut dengan airlah maka macam tu juga aku takut dengan dosa kalu main seks dengan kambing yang sama jantinanya dengan aku, aku tak rela!!!...aku juga menentang program kotor macam tu dan harap kerajaan bertindak tegas terhadap mereka yang adakannya."
 HARIMAU : "hemmmm...walaupun kami hewan-hewan tetap berpegang teguh kepada prinsip dan kekal dengan undang-undang rimba, tapi soal tapi kami hewan-hewan takkan ikut nafsu sesetengah manusia yang semakin hari semakin songsang nafsu seks mereka, harap penganjur seksualiti merdeka akan fikir dalam-dalam tentang bantahan banyak pihak dan aku juga tidak bersetuju sama sekali pasal program tu."
 SINGA : "aku juga sependapat dengan rakan aku harimau tu...betul apa dia kata, walaupun kami tetap amalkan undang-undang rimba, yang kuat tetap menang manakala yang lemah akan selalu kalah tetapi dalam perkara hubungan seks kami masih waras dan tetap kenal yang mana satu jantan dan mana satu betina, tak main semberono punya."

GAJAH : "kami hewan macam gajah pun sangat tak setuju dengan program gila macam tu... apa, lawan jenis sudah tak ada lagi ke hingga terpaksa kawen dengan pasangan yang sama jantina, aku fikir kami hewan-hewan takkan buat semua benda haram macam tu dan kami mohon moga dijauhi segala malapetaka ke atas negara kita dan penganjur sila batalkan segera program seksualiti merdeka tu."

 KUDA : "walaupun kami hewan yang dicipta semata-mata untuk diperkudakan, namun dalam soal hubungan seks dengan pasangan, maka tentunya kami sendiri yang buat keputusan dan apa yang penting ialah pasangan kami tu merupakan yang berlawanan jenis dan bukannya sejenis dan oleh itu, apa-apapun program diadakan untuk kegiatan seks yang sumbang, kami tetap akan menentangnya dan program seksualiti merdeka wajar dibatalkan."
 BIAWAK : "biarkan aku lidahnya bercabang, tetapi hanya satu yang aku nak kata...aku membantah program seksualiti merdeka tu...jijik dan memualkan dan harap mereka yang mahu terus menganjurkan program itu segera dikenakan tindakan keras agar bumi Malaysia tidak akan ditimpa bencana seperti apa yang sedang berlaku di negara-negara lain ketika ini."
 BUAYA : "kami ini walaupun dari spesis hewan mamalia dan pulak tu makan bangkai lagi, tetapi dalam bab mencari pasangan seksual kami tidak akan keliru nak memilih sebab sesama jenis adalah haram, samalah macam memilih bangkai, tidak semua bangkai yang kami kena makan dan dalam masyarakat boya, belum pernah berlaku boya jantan buat seks dengan boya jantan lain dan heran juga kenapa pula sesetengah manusia yang punya akal fikiran bagus boleh buat benda tak senonoh macam tu."
TENGGILING : "aku kalau ada yang cuba nak buat gangguan seksual kat aku, akan segeralah aku gulungkan badan bulat-bulat macam bola agar aku terselamat dari hewan-hewan cuba nak perkosakan aku dan pasal program seksualiti merdeka tu, aku langsung tak setuju dengan prosgram sedemikian rupa dianjurkan dalam Malaysia kerana jka dibiarkan berterusan boleh diturunkan malapetaka ke atas bumi Malaysia nanti dan berharap agar penganjur utamakan dulu maruah negara."

3 ulasan:

Sudir berkata...

Kelasss lu hilbert.. Dapat temuramah semua haiwan-haiwan tu..

YY berkata...

Hahaha...

hilbert berkata...

Datuk Nik Aziz pun dah naik segan dengan hewan2 tu bro... Nik ziz mulai minta kerajaan bertegas terhadap Ambiga dan Nik Aziz juga dah kata akan sokong Ambiga kalu pasal kebajikan tetapi tidak pasal Ambiga nak runtuhkan akhlak manusia yang beragama...

Arkib Blog