Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Oktober 06, 2011

Liwat II: perbicaraan tertutup kerana ujian hidup mati pucuk sedang dilakukan!!!

Hanya Gambar Hiasan - dari blog Dimensi/Jeffry Damien
Tak ada kaitan dengan sesiapa, baik yang hidup ataupun yang 'mati pucuk'
Baru 20 minit perbicaraan kes liwat II yang membabitkan Anwar Ibrahim berlangsung, tetiba pasukan peguambela Ketua Pembangkang itu memohon kepada mahkamah agar perbicaraan dijalankan secara tertutup.

Maknanya orang ramai tidak akan berpeluang untuk mengikuti sessi perbicaraan kes liwat II berkenaan untuk tempoh yang tertentu sehinggalah perbicaraan tertutup itu berakhir dan ini juga adalah kali ke-2 tindakan serupa dibuat oleh pasukan peguambela Anwar apabila mereka mula terasa ada sesuatu yang tak kena dengan Anwar Ibrahim.

Bukan apa, perbicaraan hari ini terpaksa dibuat dalam keadaan yang tertutup kerana pihak pembelaan tidak mahu orang ramai melihat bagaimana mereka sedang melakukan ujian bagi menentukan keupayaan "pucuk" Anwar untuk bertindak balas terhadap sebarang sentuhan baik menggunakan hujung jari, hujung pen, hujung payung atau lain-lain benda yang difikir boleh meransangkan keghairahan.

Selain itu juga pihak pembelaan tidak mahu Anwar menanggung rasa malu sekiranya perbicaraan dilakukan secara terbuka dihadapan orang ramai kerana dalam waktu perbicaraan sedang berlangsung, Dr Thomas Hoogland tentunya dikehendaki untuk membuat pemeriksaan ke atas Anwar terutama pada "pucuk" beliau bagi memastikan samada benar atau tidak yang "pucuk" beliau masih berfungsi ataupun sudah mati.

Oleh itu bagi mengelak semua pihak mendapat rasa malu maka perbicaraan hari ini juga telahpun dibuat secara tertutup...

4 ulasan:

PenganutPAS berkata...

Adalah berbahaya untuk mengaadakan perbicaraan secara terbuka terutama apabila Anwar terangsang mendengar keterangan pakar Jerman tu .

apa kata murshidur am PAS

Tanpa Nama berkata...

KEHKEHKEH AKU SOKONG STETMEN PENGANUT PAS..ANUWAR PANTANG DGR AYAT PUCUK MUDA. GERENTI PUCUK DIA KEMBANG CARI SASARAN KEHKEHKEH ADOIYAIIII

hilbert berkata...

Salam,

PenganutPAS, agaknyelah..bila saja Anwar Dr Hoogland tu..kote Anwar tetiba terangsang bila disebut bab2 yg menghairahkan :)

Bro Jeff, maknanya yang mati pucuk kena cari pucuk muda barulah pucuk yang mati boleh hidup balik hehe

zahari1950 berkata...

Jika orang lainlah.. dah lama rasa malu. Dah lama letak jawatan kerana malu yang tak tertanggung. Bukan hanya setakat malu tetapi dah terlampau malunya. Jika dia tidak mengaku sekalipun, dia perlu letak jawatan terlebih dahulu kerana videosex, phonesex, phone scandall serta scandal dengan bini orang yang mengaitkannya telah banyak tersebar. Proses menentukan meliwat atau tidak di mahkamah satu hal. Ianya telah tertangguh lebih 50 kali. Jika langsung tak tak buat hal takkan pihak pendakwa dapat banyak bukti hingga didakwa dimahkamah. Kerana rumitnya untuk membela kes, pihak pembela pula terpaksa bertangguh-tangguh. Lagipun takkan pendakwa sebodoh itu membuat pendakwaan jika kesnya tidak dapat dibuktikan.

Arkib Blog