Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Oktober 06, 2011

Apakah selepas ini semua penjara di Malaysia pula akan ditutup?

Untuk mendapat semakin banyak sokongan daripada kalangan rakyat adalah bukan sesuatu yang mustahil bagi kerajaan BN untuk melakukan sesuatu perkara baru yang meresahkan kebanyakan rakyat negara ini.

Hari ini kerajaan BN telah menunaikan janji-janji dengan membebas seramai 125 tahanan dibawah Akt Kediaman Terhad disamping itu turut membatalkan lebih 200 waran tangkap yang dikeluarkan terhadap suspek-suspek atas kesalahan yang tertentu.

Selepas ini mungkin ada lagi perkara-perkara lain yang akan dituruti oleh pihak kerajaan BN agar selari dengan kehendak pihak Pakatan Haram Pembangkang. Apakah semua penjara-penjara atau apa-apa jua perkara yang berkaitan untuk mengawal keamanan, keselamatan atau keharmonian negara juga turut akan dimansuhkan?

4 ulasan:

jibon berkata...

jap jap jap.sebelum tu.agak agaknya saya yg terlepas dari tahanan terhad dan buang daerah nie...cube teka.....hah jawapannya....agak agak lah ...tak pe. kalau tak lain tak bukan ...tokey tokey along,video game dan bapak ayam.meka tu kebanyakannye bangsa apa ye.cina.....lah memang babi betul pemimpin kita.palau sangat upa nye dengan undi babi babi nie.ooooi orang melayu sedarlahnsikit jangan sokong bawa rebah.takkan lah anggaota alarqam yg masih ada yg terlibat didalam akta nie.apa dah jadi nie....makin berseleraklah lagi bisnes lendir wooooooooooooi.

hangkedee berkata...

Teori RAHMAN mejelma bukti bukti kukuh selepas di ambil alih oleh anak didik Tun dun Bodohwi

ajai62 berkata...

Assalam Bro

Kalau lepas ni penjara pun ditutup... Ini dikira bukan popular dah... Ini dah dikira gila dan patut ditahan di hospital... bukan dia aje... tu rakan kabinet dia sekali patut ditahan... Ini lagi satu kisah polis yang bertugas semasa Bersih 2.0 nak dikenakan tatatertib, tapi kepala Bersih 2.0 lepas bebas macam burung gagak... masih terus menyalak.. Apa cerita? kalau macam ni tutup aje PDRM...

hilbert berkata...

Nak dapatkan undi penyokong Pakatan, kerajaan BN terpaksa buat apa yg mereka mahu tetapi kerajaan BN tak ingat undi yg sebelum ini sering berpihak kepada BN tidak mustahil akan memulau semua pilihanraya selepas ini..

Arkib Blog