Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, Oktober 22, 2011

Gaddafi mangsa kekejaman sekumpulan haiwan liar di Libya



Tidak masuk akal sama sekali apabila melihat seorang pemimpin yang hebat dan sangat dikagumi akan keberanian beliau tatkala berdepan dengan kuasa Barat dan Yahudi boleh diperlakukan sekejam itu oleh rakyatnya sendiri. Sudah tiada lagi rasa perikemanusiaan didalam diri pemberontak rakyat Libya.

Masih terlalu sukar untuk menerima hakikat kematian Muammar Gaddafi dengan cara yang begitu amat menyedih dan memilukan sekali. Seolah-olah beliau tidak pernah menyumbang apapun kebaikan untuk rakyat dan juga negara Libya sehinggakan beliau dilayan seteruk itu. Memadailah bagi mereka dengan hanya menahan beliau dan kemudian menyerahkannya kepada pihak yang berwajib.

Harap Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) serta pihak Mahkamah Keadilan Antarabangsa (ICJ) telus dan jujur dengan janji mereka untuk menyiasat punca kematian Muammar Gaddafi yang terus menjadi satu tanda tanya kepada seluruh masyarakat dunia dan diharap mereka yang bertanggungjawab melakukan pembunuhan kejam itu segera dibawa ke muka pengadilan.

1 ulasan:

BILLION TECH COM SERVICES berkata...

ini pun akan berlaku kepada kita suatu hari nanti jika Pakatan rakyat memerintah Malaysia. renong2kan lah.

Arkib Blog