Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Oktober 20, 2011

Datuk 71 tahun ditumbuk bini kerana cuba rogol cucu sendiri !

RANAU 19 Oktober 2011 - Seorang nenek yang menyangka rumahnya dipecah masuk apabila pintu bilik cucunya terbuka terkejut apabila melihat suaminya sedang mencabul cucunya berusia 13 tahun dalam kejadian di sebuah kampung di sini, baru-baru ini.

Berang dengan tindakan suaminya yang tergamak mencabul cucunya sendiri, nenek berusia 51 tahun itu kemudian bertindak menendang dan menumbuk muka suaminya sebelum memaklumkan kejadian kepada ibu mangsa.

Dalam kejadian kira-kira jam 1:30 pagi, suspek berusia 71 tahun itu dikatakan menuju ke bilik air untuk membuang air kecil lalu terlihat cucunya dalam bilik bersebelahan dengan biliknya tidur dalam keadaan terkangkang.

Suspek yang gagal mengawal nafsu buasnya kemudian masuk ke dalam bilik cucunya lalu mencabul sebelum cuba merogol mangsa.

Bagaimanapun, tindakan datuk itu cuba merogol mangsa tidak kesampaian apabila perbuatan itu berjaya dihalang oleh isterinya yang menendang dan menumbuk muka suspek.

Selepas itu, suspek cuba meminta maaf, namun isterinya kemudian bertindak menghubungi anaknya yang juga ibu kepada cucunya bagi memaklumkan perbuatan terkutuk suaminya.

Selepas itu, ibu mangsa yang berada di Kota Kinabalu kemudian membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Kinabalu.

Ketua Polis Darerah Ranau, Deputi Superintendan Abdul Rahman Kassim berkata, sebaik sahaja menerima maklumat daripada IPD Kota Kinabalu, pihak polis Ibu Pejabat Polis Darerah Ranau terus menjalankan siasatan.

"Hasil siasatan, polis berjaya menahan suspek di rumahnya di kampung berkenaan kira-kira jam 8 pagi. Suspek kini direman untuk sisatan lanjut dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan atas jenayah cabul," katanya ketika dihubungi di Kota Kinabalu kelmarin - Utusan Borneo

Anak Merdeka berkata;
hmmm siapa kata lelaki berumur 64 tahun tak leh meliwat...atas faktor usia dah tua... Dr Hoogland silap rupanya ;))

2 ulasan:

C L J berkata...

Bapak saudara AnuWar ka tuuu...

hilbert berkata...

Ok BS.. dan terima kasih,

C L J.., tu yg membuktikan bahawa usia bukan penghalang jika ada kemahuan hehehe

Arkib Blog