Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Julai 22, 2011

Video KHP121: Mat Serbu rempuh bahu jalan. Mat Serbu pembohong!!!



Nampaknya pembohongan yang dilakukan oleh Mat Serbu tidak bertahan lama apabila pihak PDRM semalam berjaya mendedahkan tuduhan yang tidak bertanggungjawab oleh Mat Serbu ke atas pihak PDRM semasa perhimpunan haram Bershit 2.0 pada 9 Julai lalu memang tidak berasas sama sekali.

Jika sebelum ini Mat Serbu mendakwa motosikal yang dibonceng beliau telah dilanggar oleh kenderaan yang dinaiki anggota PDRM namun semuanya ternyata bohong dan tipu belaka apabila rakaman CCTV yang ditayangkan oleh pihak PDRM semalam menunjukkan motosikal yang dibonceng Mat Serbu sebenarnya telah melanggar bahagian tepi bahu jalan lalu terbalik dibelakang Land Rover Polis.

Tahniah dan Syabas kepada PAS kerana punya seorang pemimpin yang kuat menipu dan berbohong sama juga macam seorang lagi sahabat dia dari parti PKR yang memang pakar dalam mengolah jalan cerita untuk drama-drama yang terbaru. Syabas PAS!!!

1 ulasan:

aku berkata...

'tanggapan'....'anggapan'....'andaian'...yg dibuat...akan tunjukkan setahap mana fikiran org tu (termasuklah yang 'berhalusinasi'...'berimaginasi'...)dalam masa yang sama...paling 'fofular' sekali ialah....'seberani' mana depa sanggup buat 'dosa'....

lagi 'gempak'....kalau teruskan lagi 'dosa2' tu....sambil 'memfitnah'...'menganiaya' orang lain...lagi kaw tuuu

gilerrr biolll!

Arkib Blog